1 Senaste redigerad av Eklund (2016-12-17 15:21:08)

Jag har en mycket fin instrument bräda till typ3 kortnos  i nyskick (endast vinylen ingen plåt eller mätare ) som jag kan tänka mej att sälja .

Pris 1000 fastpris

Ring vid intresse jag är bara på boxerville på helger 0768 447834 hem 0481 71448

2

Varning för denna säljare. Håller inte sin avtalade deal

3 Senaste redigerad av Eklund (2016-12-17 16:00:01)

HBM skrev:

Varning för denna säljare. Håller inte sin avtalade deal

Du ska nog bara hålla käften dörren jag köpte av dej höll ju absolut inte utlovad kvallite efter man kört 25mil enkel väg o garanterat hade du sålt instrumentbrädan också om du fått 50procent mer

4

Trevlig kille....

5

HBM skrev:

Trevlig kille....

Du också enligt mej är de ganska patetiskt att tjafsa så som du gör , de du hade gjort  va att säga att du ville ha instrumentbrädan o som jag skrev i sms när jag sa att den va såld för 50procent mer så ber jag om ursäkt men dom flesta hade nog sålt om dom fått 50procent mer

6

En gentleman står vid sitt ord. Lite mer klirr i börsen motiverar inte ett nersmutsat rykte.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

7

25hpman skrev:

En gentleman står vid sitt ord. Lite mer klirr i börsen motiverar inte ett nersmutsat rykte.

Kan va så o de kändes väll inte riktigt rätt men många fler än jag här har gjort exakt samma sak o jag har själv varit ute för de också flera gånger .

8

Må så vara, men det är en klen ursäkt.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream