1 Senaste redigerad av alpinebubblan (2013-04-20 23:08:33)

Jag säljer P45T - H4 adaptrar.

Är du trött på dåligt urval av lampor till din veteranbil?

Vill du ha en lampa med större urval?

DÅ är dessa adaptrar för just DIG!

Du behöver inte bygga om något i strålkastaren.

Är du intresserad av att köpa ett par?
Skriv isåfall ett PM till mig.

Malman80 skrev att han köpt sådana ringar och han skrev man måste fila lite på dom här tre tapparna som sitter på själva H4:an, inget stort jobb utan tar cirka 5 minuter per lampa, om du kan sätta i en ny lampa så kan du göra detta med.

Visst kan man köpa P45T Halogen OSRAM från olika företag tex Mekonomen, men du har fortfarande inte samma urval av lampor, om du köper denna adapter så kan du ju köpa massvis av olika modeller av lampor.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

PRISER OCH UPPGIFTER

Ett par: 180 KR INKL frakt.
Två par: 330KR INKL frakt.

Par kvar: 2 st

Från och med att sista paret är sålt så kommer jag fortsätta sälja dessa adaptrar men istället för att beställa hem kommer jag skicka ordern till han som jag köper av och i sin tur skickar paret till dig direkt istället.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________

Post's attachments

!BRQsdMgBmk~$(KGrHgoH-CQEjlLl1C88BJ9Jf-cZ4!~~_12.JPG, 12.47 kb, 500 x 375
!BRQsdMgBmk~$(KGrHgoH-CQEjlLl1C88BJ9Jf-cZ4!~~_12.JPG 12.47 kb, 425 downloads since 2013-03-18 

2

Kollade passform mm igår på adaptrarna och en viss justering fick göras i den ena av de små vingarnas uttag(skar av en halv millimeter ungefär)så satt lampan med presspassning...vad som måste göras för att låsa fast lampan är att slipa av de små vingarna för annars kommer bajonettlåsningen inte gå över dessa,så helt "bolt on" är det ju inte...ser dock personligen adaptrarna som en inte helt galen affär då jag har ett lager H4-lampor(kommer förmodligen att räcka livet ut) som kan modifieras i förväg..så sådant är läget,upp till var och en att tycka det är bra eller inte,själv är jag nog nöjd.. ICQ/ab

Post's attachments

H4-adapter (1).JPG, 126.41 kb, 1504 x 1000
H4-adapter (1).JPG 126.41 kb, 419 downloads since 2013-03-26 

H4-adapter (2).JPG, 110.84 kb, 1504 x 1000
H4-adapter (2).JPG 110.84 kb, 862 downloads since 2013-03-26 

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

3

Återstår endast två par nu!
180 kr INKL frakt!

4

Ska skicka iväg två par imorgon, ingen som vill köpa ett par?

5

Hej. Jag vill beställa ett par adaptrar P45t-H4 pris 180kr +frakt.

6

larswa igen, hur gör jag vid beställning?

7 Senaste redigerad av michaelth (2016-12-16 14:23:49)

Mr "Alpinebubblan" är inte registrerad medlem längre... han var även här under annat namn.(vilket jag nu glömt). men även det tog han bort.. ICQ/ad
Så enklast e nog att googla på tex ebay eller annant kina  försäljnings ställe efter produkten..
sen att tråden i vilken han sålde dessa e liiiiiiite gammal ICQ/an

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

8

Mekonomen sålde sådana
har även h4 lampa med p54t  (osram)

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab