Det blir ingen stake i fönstret i år.
De får bli en split i stället.
Som är inköpt på Bauhaus i Lödde.
Snabb länkar till projekt trådar: Pippi gul Callook med soltak (o\_/o) & Vit 75:a Bay-panel dubbeldörr |o \/ o|
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Jul pynt
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det blir ingen stake i fönstret i år.
De får bli en split i stället.
Som är inköpt på Bauhaus i Lödde.
Va fan...
Jag var där idag, och kolllade på julpynt. Och missade denna...
illá - kanske en tur till optikern..
Fanns även Rosa bubbla och CV-2 fula ankungen.
Finns liknande på jula med
Jag har julpyntat också 
Köpte en rosa bubbla på Vellinge blomman, de hade även bussen
Jag köpte en på Jula idag, exakt samma som bauaus, men märket var "anslut", inte markslöjd 
Vad kostade den på Bauhaus?
Sånt gillar jag -
Jag har julpyntat också
Jag köpte en på Jula idag, exakt samma som bauaus, men märket var "anslut", inte markslöjd
Bauhaus 279:- för bussen å bubblan
Lite jobb nedlagt på det pyntet.
Jag har julpyntat också
lasslo skrev:Jag köpte en på Jula idag, exakt samma som bauaus, men märket var "anslut", inte markslöjd
Bauhaus 279:- för bussen å bubblan
Vad bra, då gjorde jag en bättre affär på Jula 
Idag köpte jag mig en buss. Brukar normalt inte vara för "julpynt" men har gått och blivit mer acceptabel mot detta på äldre dagar. Dock är ju inte detta inte ett "julpynt" i ordets ortodoxa mening, utan en dekorationslampa.
Blev lite konfunderad dock över att den drevs av batterier. På det varuhus jag var, fanns bara ett öppnat exemplar (samt visningen) och ingen personal att fråga om den var komplett, i min låda låg bara batteripacket och ingen transformator. Dock såg jag vilken typ av transformator de drev visningen med och det slog mig att jag har just en sådan över från en ljusstake och när jag prövade nu när jag kom hem passade den och lampan lyser. Skönt att slippa batterierna även om sladden är löjligt kort (typ 30cm).
Kul plojgrej för 199kr även om finishen andas en hel del "Kina".
Kanske att "Markslöjdsvarianten" är förstasorteringen, för på bilderna här ser den lite bättre ut?
Bubblan ja köpte hade oxå bara batteri med timer, o den lyser 6 timmar från det man tändt den. Sen tänds den varje dag samma tid
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Jul pynt
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.