Hej, jag är intresserad av att köpa VW Bubbla CAB. Det finns två st på blocket. Jag kan inget om prisbilden på VW CAB. Men vad tycker ni om priserna på dessa två VW CAB. Är det prisvärt osv? vad är viktigt att tänka på vid köp av VW CAB?
Eslövsbilen har inte en cabidentitet. Troligen en bil som importerats från Tyskland när vi hade accis och som försetts med en svensk limousineidentitet för att spara lite pengar. I den prisklassen tycker jag man kan förvänta sig en fin bil i originalutförande, kanske inte nyskick men definitivt i ett gott bruksskick och utan några större skavanker.
Bilen är alltså troligtvis ombyggd till cab?
Okej tack för svaren. Då är inte "UCARS" cab intressant. Jag mailade till ägaren av den röda cabben och ställde lite frågor. Får se om jag får nåt svar.
/mvh Mathias
Bilen är alltså troligtvis ombyggd till cab?
Jag uppfattar att P. menar att chassienummret troligen är bytt på en tysk-import, dvs en svensk täckt bils chnr har flyttats till en äkta cab. 
Kroll skrev:Bilen är alltså troligtvis ombyggd till cab?
Jag uppfattar att P. menar att chassienummret troligen är bytt på en tysk-import, dvs en svensk täckt bils chnr har flyttats till en äkta cab.
Just så, i bästa fall har man bytt hela bottenplattan men det är knappast troligt att så är fallet.