Tänkte jag skulle börja lägga upp lite vad som händer med min bubbla från 66=) Den har stått sen 87, men efter att gjort rent förgasare, soppa pump, tank, bytt olja å satt i nytt batteri så starta den utan problem
Just nu är det renovering av bromsar som gäller! kommer bilder inom kort!
Kul! in med bilder 
Idag får jag lite nya grejer till bromsarna, så ska till garaget å fixa och ska även komma ihåg att ta lite kort denna gång=) Ska även tilläga att jag ska renovera alla bromsar, byta framvagn, korta + svetsa dit sänkningssatser på annan framvagn och fixa torkarmotorn innan fredag då det är besiktning! haha vad gör man inte för att kunna få ta bubblan till Bad Camber 
Helt rätt 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Så då har första besiktningen blivit av eller ja i måndags! Blev 4 st 2:or, men bara små saker så till nästa vecka borde det vara fixat å bubblan borde gå igenom! Idag efter jobbet borde jag kunna få upp lite bilder också 

Titta du kunde juh! 

Kul med golv och snygg ratt!
haha ja golvet har jag väldigt roligt med 
väntar på lite delar från classic så jag kan fixa det sista som behövs, en bensinslang, nedre spindelleder fram, byta lampa vänster fram.
hmm inte bensinslang utan bromsslang!!
Vad fick du tvåor på?
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
Vad fick du tvåor på?
En torr bromsslang (fixat)
Svagt ljus på vänster fram (fixat)
Rost i framvagn
Glapp i spindelleder
Väntar på att en vän till mig ska komma förbi å svetsa lite framvagn åt mig, visst jag kan svetsa, men han är bättre så då får han göra det 
Trevligt. Den har lite för gammal motorlucka. Annars ser den ju rätt original ut?
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36
Trevligt. Den har lite för gammal motorlucka. Annars ser den ju rätt original ut?
Har orginal liggandes=) bara 2 ägare före mig
jaha då ska jag riva ur framvagen ännu en gång för lite lagning då besiktningsgubben gjorde små fina hål i den
Svetsa ihop det och sen byta nedre spindelleder på båda sidor sen ska den la gå igenom 
dålig på att skriva här, men inte hänt allt för mycket ändå! Köpte mig en 64:a idag iaf, så får se om de blir lite mer med den istället! 66:an är väl till salu om nån är sugen
Såld till Lowbob
Rååå
Citroën XM V6 Break -92
Saab 9-3 2.0t Polar -03, Saab 9-3 2.0T Aero -00
Morris 1100 -65
MG 1300 mk2 -70 (rep objekt)