Hej ny här
Tänkte byta bottenplatta och trösklar/värmerör på den till att börja med är helt upprostade,är det någon som vet vem som säljer delar med bäst passform?
1 2016-10-16 12:52:28 Senaste redigerad av kajs custom (2016-10-16 14:08:34)
Trevligt
Dom flesta säljer både bra plåt och ekonomiplåt och står det inte ring och fråga 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Köpte klokkerholms kvartsgolv till bottenplattan tycker de passade bra.
Köpte från Paruzzi men Classic Vw up north, CSP å alla andra har väl samma plåt
Tack för tipsen får ringa och höra helt enkelt.Golv och trösklar helt kass
När det gäller golvplåt så funkar klockerholm helt ok. Men man ska vara medveten om att den är mkt tunnare än org plåt samt att den kräver lite mer modifiering för att stämma 100%. Klass A Plåt passar bättre och är styvare och den jag skulle använda idag om jag skulle renovera. Lite dyrare men hur ofta byter man golv på bilen... sen beror det lite beroende på plånbok och vilken nivå du vill lägga rusten på. Ska det bara lagas och säljas eller renoveras och behållas..
Kvartsplåtarna är i tjockare plåt än hela golvhalvorna i b-kvalitet till samma pris. Runt 350 kr per kvartsplåt. Tyckte de var bra i passformen också. golvhalvorna i a-kvalitet är förstås bäst men prislappen en annan
renoveringen är påbörjad samtidigt har jag fått ny trädgårdskonst 
En strippad 65 fick ut bränsleröret till sist 

´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Jisses vad underedsmassan sitter! Känns som det tar hundra år att bli av med den
Denna låg inuti ramen
undrar om någon annan har hittat ett sådant fint fynd
sen var det en hel plastpåse lös rost inne i ramen, behandlar ni ramen med något inuti?
Nu är det på gång 
Hej
En komplett tröskel / värmerör ska väl inte kläs med en plåt mellan tröskel och fotsteg ?