1

När ja va liten fanns dagens ROS i alla tidningar..
nu finns skäl att införa den igen!

Började för ett tag sedan renovera min verkstad, nya portar tak mm ut me alla bilar i grannens trädgård!
De här skulle ju gå fort.....
Alla lådor me delar efter 20år i hobbbyn skulle ut på gårdsplanen & gås igenom, nu skulle de bli ordning!
Och vädret skulle ju va bra & grannen tyckte hennes park va så fin me bussar i så många färger!

MEN......Då förändrades planen....
Ligger sedan 2veckor tillbaka i fosterställning & kvider i matförgiftning.... In & ut på sjukhus & den enda städning jag
ägnar mig åt är med plast borste med skaft utan att bli för detaljerad ....men definitivt ingen tid i verkstan...

Då jag vanligtvis har ganska tät kontakt via sms me många av er tog de inte många dagar innan folk började ringa & undrade vart man tagit vägen...

Så i fredags ringde de från Lidköping:
- Om du vill kommer vi ner i morgon & hjälper dig plocka in grejerna & kör in bilarna.

Vet inte om dom brydde sig mest om grejerna eller mig...
& jag mår lika dåligt som innan...Men de värmde oerhört!

Jonas & Peter STORT TACK för omtanken kom ner på nästa träff ska ni få en bukett rosor!

Så fort jag är på benen bjuder whatever VW på grillfest som sessongsavslutning.... Ett är dock säkert, vi grillar inte kyckling...

/ Edström

( Hål er borta från kycklingen... )

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

2

Fy f*n inge vidare alls det där Default/yikes  Default/yikes

Då är bra grannar å kompisar guld värda, krya på dig  ICQ/ag

3

Krya på dig Danne, så ses vi på sessongsavslutningen ICQ/ab

4

http://forumbilder.se/FB3QT/oooooooooooooooooooooooooooooooooooaxl.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5

Dagens hjärta till dig Edström.