Är en "tom" (dvs rensad på innehåll) radio passande split-pod värd 2000kr? Inte nån av de kändare märkena och troligen fel knappar.
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: KDF, Split, Oval » Är en "tom" radio passande split-pod värd...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Är en "tom" (dvs rensad på innehåll) radio passande split-pod värd 2000kr? Inte nån av de kändare märkena och troligen fel knappar.
kan den nog vara.....
finns ju repro... för 850 dollar..... visserligen då den mest eftertraktade....

Om du själv inte är intresserad så är jag. Vi kan ju göra byte på grejor till ditt splittbygge.
Jag kan också vara intresserad av en tom för 2k. Dock är ofta modellen avgörande. Bild säger mera än 1000 ord.... 
http://gutefahrt.com/ Där kanske du hittar vilken modell det är. Under radios då... 
Jo, och tyvärr lär jag om jag vill ha den få chansa på att köpa den osedd utan foto. Men jag tolkar det som att 2000 inte är orimligt och hursomhelst borde man om man inte vill ha den iallafall få igen minst hälften om man kränger den...
Kunde ju vara så att en tom radio är "värdelös"... Känns ju som att en fungerande radio av nån av de populära modellerna SKA vara MYCKET dyrare än en rensad radio av en skum modell...
Tack för input iallafall!
Personligen gillar jag de lite udda och ovanliga radio´s som man ser på gutefart, men aldrig syns på the samba eller andra ställen... <dock, ska nämnas att det finns två podar som man sätter in en nyare radio i, och iallafall jag tycker att dessa är betydligt mycket mindre spännande/tråkigare än de äkta riktiga splitradios, men detta är ju endast min personliga åsikt.
Dessa är de modeller.
http://gutefahrt.com/radio/radio/philips3z.jpg
Den andra faceplaten hittar jag inte på sidan, den ovan är gjord i plåt, och den jag inte hittar som bara är en faceplate är en i bakelit, vit bakelit! 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: KDF, Split, Oval » Är en "tom" radio passande split-pod värd...
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.