1

https://www.facebook.com/groups/3572897 … 4287798093

_____________________________________________________________________________________________________________________

Typ-1 årsmodell-70 ....... Det är som det är .........
_____________________________________________________________________________________________________________________

2

För de intresserade som vågar vägra Facebook..

"Fläktkåpa till 1600 DP med en massa andra kåpor till kylning.
250kr eller bud

Vevstakar till 1600 DP i bra skick.
400 eller bud

4 cylindrar och 4 kolvar som är utborrade till en annan diameter om du är intresserad kan jag mäta de... OBS väldigt dåligt skick så antingen kan man borra ut cylindrarna mer eller ha kolvarna till annan cylinder eller helt enkelt bygga nåt coolt av grejerna.
200kr eller bud

Insugning rör med bortkapade under rör eller vad det kallas, yttre rören följer med.
100kr

Två DP toppar i dåligt skick dock följer vipparms mekanism med i dåligt skick de också men går nog att använda om man fixar till de. Bild kan skickas vid intresse. Alla ventiler följer med och alla fjädrar... Som sagt i dåligt skick men går att fixa till.. Båda topplocken är lika dåligt skick.
600kr eller bud

En 1600 kam och vevaxel från utbytes motor, kan mäta vad vevaxeln är på vid intresse.
Vev 1000kr eller bud
Kam 500kr eller bud

2 ventil kåpor och lager till vevaxeln och lyfter.
150kr eller bud

En massa bultar och muttrar från den demonterade motorn.
50kr

Bromstillbehör bak.
50kr

1600DP utbytesblock med beteckning AD i bra skick.
500kr eller bud

1600 DP generator med fläkt kan mätas vid intresse.
400kr eller bud

Tror det är en VW jetta startmotor men den är i vilket fall modifierad för att kunna passa en bubbla växellåda. okänt skick.
100kr eller bud

Bromsskivor fram och en bromstrumma.
150kr eller bud

Swing Växellåda med typ betäckning AB(1300) den är bara isär men om man köper nya packningar så finns allt annat för att sätta ihop den igen.
900kr eller bud

3 stycken 34 PICT-3 som alla är isärtagna men allt finns för att sätta ihop de igen. En av de har någon expirimenterat med så den är bara reservdelar men de andra två var i bra skick och gick fint på tomgång sist de satt på min bubbla.
300kr eller bud

Stötstänger och pinnbultar från 1600DP.
100kr

Spindlar i bra skick med bromsköldar.
200kr eller bud

Ljuddämpare till bubbla passar om jag kommer ihåg rätt från och med 1300 upp till 1600. Dock fattas en värme grejen på sidan. I riktigt fint skick och made in germany och inte nåt kina skit.
350kr eller bud

Lite delar av ett avgasrör jag kapat i, går att bygga nåt skojigt ormbo antagligen.
100kr

Vill även tillägga att jag inte har hållt på med folka grejerna på länge och har inte riktigt koll på vad vissa grejer är värda, så om ni tycker att något av grejerna är fel pris på, säg gärna till. Grejerna kan skickas mot att köparen står för frakten. Men helst kan ni komma och titta då det är lättast."

One humans junk is another's vwomens or mans treasure.

Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.

3

du har pm

vw rod 55-67
vw rod pick up 64

4

Köper gärna ad-block och toppar! 900:- ? // Peter

5

PM ang. vevaxel, vevstakar Mvh Patrik

6

Ja e en av dom som vågar vägra Facebook ;-)

Varför göra det lätt för sej när man kan göra det svårt ICQ/ad

7

Här är en till  ICQ/ab

VW, Volksrod, A-Ford

8

vwato skrev:

1600 DP generator med fläkt kan mätas vid intresse.
400kr eller bud

Har du generatorn kvar så köper jag gärna den av dig.

-marcus

imstagram => @frans_356coupe