Lyfter en gammal tråd. Finns en del kvar
Jag behöver en rattstång till beachbuggyn som egentligen är från -68, men då det nu är en mix, hpd, så går en senare rattstång från tjockbubbla, 1303 eller liknande också bra.
Finns "elefantfötterna" kvar, och i såfall hur ser dom ut på baksidan, hela? eller är lamphållarna som dom brukar vara, spruckna?
Jag behöver en rattstång till beachbuggyn som egentligen är från -68, men då det nu är en mix, hpd, så går en senare rattstång från tjockbubbla, 1303 eller liknande också bra.
Finns "elefantfötterna" kvar, och i såfall hur ser dom ut på baksidan, hela? eller är lamphållarna som dom brukar vara, spruckna?
Har tyvärr ingen rattstång och elefantfötterna är bara glasen
Björn J. skrev:Jag behöver en rattstång till beachbuggyn som egentligen är från -68, men då det nu är en mix, hpd, så går en senare rattstång från tjockbubbla, 1303 eller liknande också bra.
Har tyvärr ingen rattstång och elefantfötterna är bara glasen
Okidå, letar vidare.
Upp. Det mesta finns. Har även en Kamei benknäckarhylla. Skickar gärna inte. Kan tänka mej byta mot vänster bakskärm till Bubbla 68-. Kylplåtar till H-motor och ev andra motordelar. Kom med förslag
Säljer helst allt i en klump. Det är 8st bananlådor + sätena
Upp. Behöver platsen i garaget