1 Senaste redigerad av NoVW (2016-09-15 19:25:23)

Nån som har koll på diametern på splitbuss rattstången. Den delen som sitter i ratten, alltså vilken diameter skall rattnavet ha för att passa splitbuss ?

2

Nån som har en ratt liggandes och kan mäta ?

3

Ingen ?

4

Jodå, flera stycken. Men man vågar knappt kommentera ett av dina inlägg.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

Så då har jag fått svar på pm, tack till Dig som hjälpte mig med min enkla och okomplicerade fråga utan att skriva en syrlig kommentar.

Det är så skönt med alla dessa fantastiska människor på detta forum och inom hobbyn som med ödmjukhet och med en stor portion av  självinsikt delar med sig av sin visdom utan att behöva hävda sig.

6

Du har bäddat för den kommentaren. Make your harvest.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

7

Läs Frödings debut..  ICQ/ab

One humans junk is another's vwomens or mans treasure.

Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.

8

Självklart delar jag med mig. Det är ju en kona som är ca 19 mm i en ändan och ca 17 mm i den andra. Kilen är ca 4,5 mm bred och ca 4 mm djup. OBS! ca mått, jag är inte 100% säker.

//Morgan

Low&Slow skrev:

Verka va mycket sånt på forumet...

Om du vill kan du dela med dig om diametern om fler undra ICQ/ab

9

Jag tror han syftar på att jag bad honom att inte kommentera en annons som jag hade på Tradera. Jag tipsade här på Boxerville om min egen Tradera annons och då kommenterade han det på ett sätt som jag inte tyckte tillförde något utom att han fick tala om sin personliga åsikt, vilket inte intresserar mig ett dugg. Jag bad honom att inte kommentera mina annonser med oväsentligheter och det tåldes tydligen inte och på den vägen är det... 

Low&Slow skrev:

Hur gjorde han det?