Nästan en månad sen man klippte till plåtbiten...kvällsvecka på jobbet nu så tänkte åka till garaget på förmiddagarna när ungarna är i skolan.
Självklart så dyker det upp andra saker som sätter käppar i hjulet, dottern ska till tandläkare imorgon och så ska man förbi banken på fredag...
Så börjar punkta måndag förmiddag, å jävlar va illa svetsarna blev...antingen såg dom ut som uppochnervända glass strutar eller som typ månar fulla av kratrar... kämpade på och försökte ställa in och punkta upp plåtuslingen...så började jag tänka på gasen... visade sig att det var mindre gas kvar än morgonfisen...
Så igår var man och bytte tub och körde på, sicken skillnad, jag var inte såååå dålig som jag trodde
Idag blev det att fortsätta slipa men till slut orkade jag inte mer, måla hemma på morgonen, garaget på förmiddagen och jobba kväll blir lite mycket
Jaja, nästan klart på ena sidan, lite rikt och möjligtvis nån svetsloppa och svets kvar... sen hoppas jag kunna göra en lite mindre bit på andra...blir lite segt att hålla på för länge på samma ställe