Klocka som passar i splitbuss. Viss likhet med originalet, men kommer från MB. Kostar fläsk på ebay, men den här lilla godingen kan bli din för ynka 400:- Den kanske går som en klocka, men jag har inte testat den. 12 volt. Googla 111 542 00 11 för prisbild. Snacket går om att inkråmet kan användas till splitbussklocka, meeeen du har inte hört det från mig. Inget jag vet om det är sant.
Adaptrar 4/130 till lilla GM/jaguar. Nya. 900:-
Varvräknare Moon. Japansk tillverkning, fräsig modell som nog ger 3-5 hkr på ren coolhet. Monteringshål 65 mm. SÅLD
Sökarljus General Electric. Nopprigt krom på lampfästet. Liten buckla på baksidan. I övrigt bruksskick. Pris 500:-
Luftintagsscoop. Gilla eller hata, men 100:- kostar dom.
Röd lampa i äkta glas, fint skick. Hella. Sisådär 65-70 mm. Kanske extra bromsljus för den som gillar sånt. 100:-
Musöron. Se så galant dom pryder min -57. Ditt begär efter dess flerfärgade veteraner kan stillas för blott 50:-
Motorlucka till ungefär -61 till -64 kanske? Ful som stryk, men det är ju modernt. Inga rosthål tyvärr, men nopprigt krom på handtaget i alla fall. Fyra skruvhål strax nedanför ovankanten, det har nog suttit en haubits där. Pris 300:- Dekalen bjuder jag på.
Utöver detta har jag också nöjet att kunna erbjuda fräsiga galler för framlyktor. Passar bay, typ3, och typ1 med stående lykta. Kan till nöds användas som fruktskål, eller varför inte ansiktskydd när värjorna ska korsas i strid. Inga monteringsdetaljer eller annat krångel följer med. Kostar 100:- paret, finns 2 par. Wow säger du, köp dom säger jag....
Nån slags långtidsprojekt, typ1 -56