Nice 
Ät mer glass 

Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Coolt bygge!
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Fin och kul bygge, grattis. Jag undrar vad har för avgassystem och var det kommer ifrån?/ Micke
Motorinstallation klar och avgassystem klart, får se om det blir en dämpare till om ljudnivån blir dryg
Fin och kul bygge, grattis. Jag undrar vad har för avgassystem och var det kommer ifrån?/ Micke
juggas skrev:Motorinstallation klar och avgassystem klart, får se om det blir en dämpare till om ljudnivån blir dryg
Lite sent svar men men semestern kom i vägen
Det är ett rostfritt Pythonsystem från CSP och en Biltema dämpare, lite ljudligt så och funderar på att lägga en till likadan dämpare på vänster sida till nästa sommar, dvs i serie 
412 -73 Race edition
412 -73 Streetcar edition
Tack för alla positiva kommentarer 
412 -73 Race edition
133 2019-06-08 20:31:26 Senaste redigerad av Douvrin (2019-06-08 20:36:19)
Fin bil! vill du berätta mera om din motor.. Har du 71mm vevaxel? ventilstorlekar?
En sån motor skulle man ha
Fin bil! vill du berätta mera om din motor.. Har du 71mm vevaxel? ventilstorlekar?
En sån motor skulle man ha
71 originalvev och 103mm cylindrar, på det en 284kam och ventilerna är originalstorlek 39x33 har jag för mig.
BMW tändspolar en på varje stift så ingen fördelare som kan strula.
Original spjällhus(borde ha ett större tror det skulle bli lite bättre) Saab spridare 400cc ish och sen en Link sprut för styrning av allt.
:-)
412 -73 Race edition