Så snäll du är älskling <3 doc får jag lösa en bild där vi väger mindre o är mer fitt, jag o fastyn..
Så snäll du är älskling <3 doc får jag lösa en bild där vi väger mindre o är mer fitt, jag o fastyn..
Ahhh fitt hit å fitt dit.. Du är mommsigt <3
Stockholm levererade på BRC...
Haha vafan. Hur kommer de sig att de tros att vi vill se myntinkast å diverse brevlådor?
Upp Me kvallan nu förtjyvingen
Den som är fingerfärdig och har den rätta viljan kan gräva i myntinkastet- och bli rik påkuppen!!
Dock bör man vara säker på att det är rätt myntinkast..... 
106 2016-08-09 23:29:27 Senaste redigerad av wolksman (2016-08-09 23:30:46)
Stockholm levererade på BRC...
Svarta damstrumpbyxor?! Ja inte för att det är nått fel med det! 
Ha ha ha ha ja dör
Bra photoshoppat... Jävla GB
Men kolla vad jag hittade !! Mr Manboobstalker himself lade sej lite väl poserande på VWATER i somras.. 
Men kolla vad jag hittade !! Mr Manboobstalker himself lade sej lite väl poserande på VWATER i somras..
Tänk att det alltid är GB som läckrar sig inför alla killar han ser,tjejer är inte på hans att göra lista! Nä tacka vet ja Lill-Babs...eller hur Helsing?!
TjejApa, vadå? tänder inte tjejer på sexiga rövar???!!!
Helsing, lite tunga så är saken biff.
wolksman, Lill-Babs för Helsing? Nja, efter att han gick och spelade Samantha Fox´s Touch me för dig när du låg i bussen där på kvällen så vet jag inte...
TjejApa, vadå? tänder inte tjejer på sexiga rövar???!!!
wolksman, Lill-Babs för Helsing? Nja, efter att han gick och spelade Samantha Fox´s Touch me för dig när du låg i bussen där på kvällen så vet jag inte...
hehe klart man gör men , men din deffinition av en sexig karlröv är tydligen inte samma som min hehe 
GB skrev:TjejApa, vadå? tänder inte tjejer på sexiga rövar???!!!
wolksman, Lill-Babs för Helsing? Nja, efter att han gick och spelade Samantha Fox´s Touch me för dig när du låg i bussen där på kvällen så vet jag inte...hehe klart man gör men , men din deffinition av en sexig karlröv är tydligen inte samma som min hehe
Nu förstår jag inte... 
Men vi andra gör.. 
late,
in love,
and a little drunk..
haha
Bilder på GB finns ju och han dyker upp både här och där när det fotas, nästan svårt att inte få med han
kan iof bero på att han har fräna bilar 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
H ehe
Ah, tråden tar sig 
Bilder på GB finns ju och han dyker upp både här och där när det fotas, nästan svårt att inte få med han
kan iof bero på att han har fräna bilar
"I naturen med Bo Landin"
Mitten exemplaret på översta bilden är av ytterst svårfångad art på VW träffar!
En otroligt skygg art, som alltid håller sig nära backen, oavsett hur han tar sig fram! Syns, numera, sällan långt från Borlänges utkanter, så du ska ha beröm att lyckats fånga detta exemplar.... Senaste årens Cadillac-skorv har tagit hårt på denna vw-ifierade art. 
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

Hahaha
Lite buttcrack och lite tunga så faller bruuuuuudarna... 
Hahaha asså ni har lite skev uppfattning tror ja. Eller så är brudarna ni stött på aningen speciella hehe
Det går åt speciella flickor till de här grabbarna,måste tåla en del.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Ha ha ja