Pyssel till barnen i form av pennor och papper (med folkvagnar att färglägga) har jag fixat som vi tar med
Bra initiativ - tummen upp.
Nära nu 
Bubbla soltakare -59
SÅLDA...alldeles för många
What we do in Life, echoes in eternity
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Folkaparken - Tuna Hästberg 30-31 Juli
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Pyssel till barnen i form av pennor och papper (med folkvagnar att färglägga) har jag fixat som vi tar med
Bra initiativ - tummen upp.
Nära nu 

Tvättad och klar inför morgondagen
Fan va fin den är Emil 
Ser ju ganska lovande ut med vädret.
Vi får hoppas att det bara är nån åskskur de visar
För er som inte varit i Tunahästberg och för er som glömt
så finns det en fin badplats bara nån km bort så badkläder är inte helt fel att packa med 
Ufogrillen är på plats.
Siktar på att sätta fyr på kolet mellan 18 och 19 på lördag, den behöver en stund på sig att bli grillklar.
ps. GB du måste äta mer proteiner så tung var väl ändå inte grillen

Låter riktigt trevligt
. Brorsan och jag kommer i var sin buss. Tar även med mig sonen så att han får uppleva den trevliga VW-gemenskapen. Får se om vi lyckas komma i tid till karavanen annars hittar vi nog m.h.a. den perfekta beskrivningen.
Stort tack för en riktigt trevlig träff!
Tack för en grymt trevlig helg
Posta gärna lite bilder i bildtråden 
Stort tack till er som roddade ihop träffen och alla som kom, vi hade mycket trevligt. Scampingen kändes helt ok i år
Och ett extra tack till Kalle och Johanna för den fantastiska presenten (1,75 l Jäger)
Vi orkade inte tömma den helt.
Morgan och Malo.
Då var Folkaparken slut för i år.
Jag vill tacka alla som kom och alla som hjälpte till före under och efter träffen.
Utan besökare så blir det ingen träff så en eloge till alla som dök upp och gjorde träffen till en riktig höjdare.
Det här kommer vi att ta med oss när vi siktar mot 2017
Vi tar mer än gärna emot kritik positiv som negativ för att kunna utveckla träffen då detta var första gången för några av oss att anordna ett sånt här arrangemang.
Ha det gott och ett stort TACK!
Mycket bra träff! Nu är de bara att vänta ett år på nästa 
Trevlig träff, bra plats, lämpligt datum för träff i Dalarna. Hoppas det blir fler tillfällen....
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Folkaparken - Tuna Hästberg 30-31 Juli
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.