1

Det är så att jag har bytt från weber 32/36 och 009 fördelare till ny 34pict förgasare och ny vakuumstyrd fördelare till min 1600AD motor ,men jag får det inte att gå ordentligt,nu har jag fått ner tändningen till ca 7,5 iallafall men jag får ingen tomgång alls + att den bluddrar.jag har försökt justera skruvarna ca 2,5 varv ut men funkar inte alls på min ,någon som har en ide hur jag ska fortsätta.

2

Hej,
Är förgasaren en kopia eller en NOS? I vilket fall så är den väl rengjord inut i (?), jag har läst någon tråd tidigare där det var borrspån rester kvar i den nya förgasaren som orsakade dålig gång.
Har du kollat så choken fungerar som det är tänkt, att den öppnar spjället helt när den är varm?
Kan det komma in oönskad luft någonstans? Jag hade det problemet en gång då en pluggad vaccum slang hade sett sina bättre dagar.
Dessa har du väl sett, http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=23303 här finns mycket tips om man läser och letar ett tag.

3

Vad står NOS för??,,förgasaren är en ny från Paruzzi o märket är Bocar,har ej rengjort den.har ej kollat chocken