Jösses! Snälla, sig att du tillverkat plåten helt själv....
Känns lite som att ens fosterpojk lärt sig cykla utan stödhjul 
GW.P
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Bajsbrun 54:a oval
Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 39 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jösses! Snälla, sig att du tillverkat plåten helt själv....
Känns lite som att ens fosterpojk lärt sig cykla utan stödhjul 
Hahahaha
Jodå, helt själv 
Tvärgående plåten sitter där och idag så lagades längsgående biten i hörnet, toppen på mellanväggen och skulle sen "bara" laga plåten som ligger över allt...men så var de det där med roterande stålborste... och Macke hjälpte även till med skruvmejsel...så bara att kapa bort... ett steg fram och två tillbaka

Så där ja..luftigt och fint..fixar du lätt! 
Så där ja..luftigt och fint..fixar du lätt!
Nja, har precis lärt mig bocka en rak plåtbit men nu börjar det bli mycket böjar, bockar, vinklar och vrår... 
Bara kämpa på... allt går!!! 
Grymt jobbat! känns som vi två ligger lika i tid och skick 
Bra jobbat, där skulle du haft en donator bit.
Ja bara att harva på...
Jo Fidde, man skulle haft en rostfri kaross och använt 30% av 
Den biten kan vara hel på oval liket som Woffe har vid firman, hör med honom 
Som vanligt den här årstiden blir det svårare att hitta garagetid...först tog bussen mer tid än beräknat, sen var det städ och röj i garaget och nu har träffsäsongen börjat och ungarna har sommarlov...
Men ska man hinna bli klar får man nog försöka ligga i...har sålt grejer för att kunna leja bort lite jobb också
Så igår fick det bli en vända, inte lätt att få till innerskärmen...böjar åt alla jävla håll...men nu sitter det en plåtbit ditpunktad, blev det bra och som jag tänkt? nje... men hoppas det blir ok när det är klart...

Heja heja!! vi ska ju hinna klart bådatvå till hessisch!

Heja heja!! vi ska ju hinna klart bådatvå till hessisch!
![]()
Ja, men stundtals känns det bra kört...men som sagt, kan jag leja bort lite så lever hoppet kvar 
Så, en ny röd fläck...

Ännu närmare färdiglagat..snyggt.. 
jobba jobba JOOOOOOBBBAAAA 
Ja men inte direkt lätt och inspirerande att hålla på när det är fint väder ute...och det går långsamt...så nån idé att man ska ta tag i varren som inte behöver rostlagning istället för att hinna till nästa år...få se hur det blir... 
Sälj varren och sluta på jobbet så har du både råd och tid,win win situation!!! 
Sälja en rostfri teak varre??? Är du tokig pojk!!!???
Inatt/imorse drömde jag att jag kom över en texasbrun krockad bula som skärmarna var hela på...då fick jag lite hopp med tidsplanen då det bara var en skärm som skulle fixas... sen vaknade man... 
Små steg och du hinner klart till nästa vår! Klart du ska åka Oval till Hessish! 
Små steg och du hinner klart till nästa vår! Klart du ska åka Oval till Hessish!
Ja vi får se...inte hänt ett jota på länge nu...bytt bås i garaget och småpillat med varren istället för rostlagning på ovalen...nya tag i höst och då förhoppningsvis få hjälp 
Händer inte mycket nu på sommaren när träffar, jobb och familj tar tid men nu börjar det bli lite lite kyligare så det börjar bli dags att fortsätta på korven.
Efter att man kikat in hos Woffe på väg till BRC där dom för tillfället håller på med samma jobb på en bil fick man lite inspiration igen och fick lov att testa idag
Efter att måttat, klippt, bankat och bökat med plåtuslingen hoppas jag det ska gå att tvinga dit den utan att det ser för jävligt ut

Ja där gäller det att hålla tungan i styr..
Snyggt jobbat! 
Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 39 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Bajsbrun 54:a oval
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.