Bytte till mig denna ifjol - mkt fattades; bl a hela drivlinan, bromsar lysen dörrutor mm

Nu har jag skaffat "det mesta", men inser att jag försakar mina viktigare projekt(VW) med denna, som jag ändå inte tänker behålla..
Idagsläget står den mig i 10Tkr och är till salu för detta pris (oprutbart...)
Det som behövs köpas är komplett bromsrörs/slangsats (ca 1000kr på Up-North), motor, batteri. Resten finns/medföljer !
Ni som läser vidare (10Tkr för detta!?) skall veta att; Karosslyft - lagad, bottenplattan helt blästrad(?) och målad!

Sedan har man tröttnat? Bilen har enligt uppgift "stått" ca 8 år sedan dess, och visst har det rostat och bubblat lite här och där....
Som här ser man den "nya bakläppen"... jodå, den är bytt.

Bilen är samtidigt omlackad svart (ALLT är svart på denna bil!) Tyvärr har man spacklat ihop skärmar med kaross, där finns sprickor och bulor i spacklet..

Min plan säger att "svart är svart", lossa skärmar (sätta dit kederlister) och lacka om skärmar plus panelerna!? Det skulle duga med sprayfärg?
Inredning har jag fixat dörrpaneler "utan högtalarhål" men sätena är jättefina, men skitiga (8års damm...) Det är inte fläckar på bild, utan dålig kamera ,-(

Tja - någon som känner sig manad ?
Bilen står på mitt jobb i Norrköping, är "lättrullad" och kan även lastas på lastbil från kaj, ifall någon nu har dom transportmöjligheterna?
PM mig?