1

Om nån var på Bugrun,
Tog ni några bilder??

"ljushuvud"

2

Mitt intryck var att nästan ingen var där & att de nästan inte fanns nått att ta bilder på.... men de kanske bara va jag....  ICQ/ad

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

3

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=42567

4

Tyvärr var det bara tre racebubblor och en beachbuggy på dragracingen. Sorgligt att se en så fin arena bara gapa tom på racebilar. Förr var det fem liner med bilar som väntade på att få rejsa. Nu fick man vänta och vänta på att någon bil kom fram till race. Det är bara att vi som har bilar ståendes tar fram dem till nästa år ICQ/ab . ( lätt att lova men svårt att hålla Default/hmm )

5

Jag va där och filma, kommer en movie framöver.

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

6

JimmyEriksson skrev:

Jag va där och filma, kommer en movie framöver.

Ser fram mot filmen, sätter på popcornen :-)

"ljushuvud"

7

Jag håller med om att det var ganska tomt på bilar. Vi var visserligen bara där på söndagen, men det brukar ju vara betydligt mer; både bilar och människor.
Jag har varit där varje år sedan -99, och tror inte det det har känts så här "tomt" någon annan gång.
Visst jag kan ju minnas fel, men det kändes inte alls som det brukar.
Bojkottar folk träffen för att partycampingen flyttat och för att det är för mycket vattenkylt? Eller var det kanske inte så dåligt i år, utan något som bara jag uppfattade medan alla andra tyckte det var toppen? :-)

8

Toppen helg , ju fler som skiter i det ju sämre blir det! Mycket fina byggen från Norge och Danmark , så klart från Sverige oxå men tyckte att D och N hade högst klass på sina bilar!

Loud pipes save lifes

9

IRONCROZZ skrev:

Toppen helg , ju fler som skiter i det ju sämre blir det! Mycket fina byggen från Norge och Danmark , så klart från Sverige oxå men tyckte att D och N hade högst klass på sina bilar!

Jag håller med de va roligt att se dom läckra byggena från Norge o Danmark även Robban som hade metalica bubblan s nya bygge mm o det här gnället att det är för mycke vattenkylt är ju bara löjligt

10

ICQ/ab  ICQ/ab

11

JAA,, haha ja va där, jungfru turen,, är inte besviken, har ju inget å jämföra med så jag tyckte de va najs .. sen att man träffade kärleken där kanske gjorde allt en smula bättre ICQ/bt hehe

Bubbelicious For Life