Skrev ut några på fotopapper så länge, tills dom riktiga kommer

´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » klibba?
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Skrev ut några på fotopapper så länge, tills dom riktiga kommer

Blev ju riktigt snygga Johan.. Nu är de bara att vänta tills de dyker upp en säljar annons då 
Min fråga är dock varför?
Jag förstår inte varför man skulle vilja ha en hemsidelogga på sin bil?
Eftersom det inte är en klubb så fattar jag det inte.... Men men, det är jag det.....
Då är det väl fränare om man har en klubblogga på bilen, eller? 
Eftersom det inte är en klubb så fattar jag det inte.... Men men, det är jag det.....
Ja,jag håller med dig här... 
Om man inte har nån klubb att vara med i då 

Jag gjorde en väldigt snabbt skiss i photoshop på hur jag tycker det skulle se ut om man gjorde klibba av Boxerville.
Tycker de skulle bli bäst med bara texten, och att det skulle finnas i olika storlekar och färger.
(hade ingen bättre bild jag kunde göra ett montage på)
Den översta var riktigt nice 
rogga skrev:Min fråga är dock varför?
Då är det väl fränare om man har en klubblogga på bilen, eller?Ja,jag håller med dig här...
Det hela handlar om att ödmjukt betrakta världen med ett par ofärgade ögon. För egen del har jag fullt med klibbor på bussarna och behöver inte fler, men skulle ngn vilja att jag "stöttade" hemsidan genom att klistra dit en logga skulle det i sig inte vara en stor grej, jag har tex ett bugpeople-klistermärke på min pickup, trots att jag inte är medlem. Om nu en användare här inte är medlem i en klubb, funnit detta intresse för folkvagnar och fått sin första del av gemenskap och hjälp från detta forum, så varför inte? Vi bygger inte bilarna likadant, varför ska vi klistra dit samma "etiketter"? Mångfald har alltid varit en del av utvecklingen! 
Om man inte har nån klubb att vara med i då
Men Demian..... i dalarna finns det väl klubb/klubbar??? eller....
finns väl alltid nån klubb i närheten man kan vara medlem i......
//Rogga
Goopher and crew ! Hur gick de med de här ideerna då ?
Jag vill då ha en par klibbor , gärna bara texten " Boxerville " utskuren och klar för en liten peng för att stötta forumkostnader och visa sitt internetberoende..
Edit :rättstavmnign...
tja jag känner inte behovet av att stötta någon speciel klubb.. men detta forum gillar jag, och gör gärna reklam för.. behöver ju inte vara så stort klistermärke..kanske ca150mm lång.. så den inte blir så dominerande och fyller ut rutan..gärna "baksides märke" för klistring på insida av ruta..
mina tankar!
Gillar hela idén, och skulle gärna köpa ett gäng om de nu blir några tryckta! 
Jag gjorde en väldigt snabbt skiss i photoshop på hur jag tycker det skulle se ut om man gjorde klibba av Boxerville.
Tycker de skulle bli bäst med bara texten, och att det skulle finnas i olika storlekar och färger.
(hade ingen bättre bild jag kunde göra ett montage på)
Ser bra ut... men att skära ut mindre dekaler med texten under "Independent aircooled....."
går bra men jevulskt svårt att rensa.... galet pilligt blir det.
Dubbelfärg så som den svarta med outline är snygg... dock oxå lite "knivig" att få till
då man skär ut svarta först sen vita outlinen sen ska man passa in denna runt den svarta....
det går men tar sin tid.. 
Det enklaste vore om man hittar någon som har en maskin med skrivare & plotter i ett, så kan man skriva ut dekalen
& sen skära ut den runt texten.
Ska testa göra en dekal imorgon får se hur det ser ut.... om man får !?

stickan skrev:rogga skrev:Min fråga är dock varför?
Då är det väl fränare om man har en klubblogga på bilen, eller?Ja,jag håller med dig här...
Det hela handlar om att ödmjukt betrakta världen med ett par ofärgade ögon. För egen del har jag fullt med klibbor på bussarna och behöver inte fler, men skulle ngn vilja att jag "stöttade" hemsidan genom att klistra dit en logga skulle det i sig inte vara en stor grej, jag har tex ett bugpeople-klistermärke på min pickup, trots att jag inte är medlem. Om nu en användare här inte är medlem i en klubb, funnit detta intresse för folkvagnar och fått sin första del av gemenskap och hjälp från detta forum, så varför inte? Vi bygger inte bilarna likadant, varför ska vi klistra dit samma "etiketter"? Mångfald har alltid varit en del av utvecklingen!
Jag har klubblogga, hemsidelogga till www.beachbuggy.se och div andra klibbor på mina buggys. Varför? tja... klubbloggan behövs ingen förklaring till tror jag, hemsideloggan för att andra intresserade ska hitta dit och de andra för att jag vill 
På min gamla typ1 som jag hade fanns det inga klibbor på alls... tyckte inte det passade på den...
Demian skrev:Om man inte har nån klubb att vara med i då
Men Demian..... i dalarna finns det väl klubb/klubbar??? eller....
finns väl alltid nån klubb i närheten man kan vara medlem i......//Rogga
Det är faktiskt ganska dåligt med Vwklubbar här omkring. Jag vet inte om nån i Dalarna/Gävle trakten. Om man inte räknar Flat4racers. Fast det är ju inte en traditionell klubb.
Jag tror att behovet av klubbar har försvunnit iom internet. Man träffar ju folk via nätet istället. Visst är jag med i Typ2 klubben, fast det är ju som SkåneJacob sa, mer en intresseförening.
Men bara för att behovet av klubbar försvunnit, så har kanske inte behovet av uttrycka en viss samhörighet försvunnit. Jag skulle lätt ha en snygg Boxerville logga på rutan. Visst är det som Rogga säger, fränare att ha en klubblogga på bilen. Men vill man ha nått annat än klubbloggor så tycker jag Boxerville duger bra.
Jag vill ha snygga dekaler, sedan om det är Empi, Volksworld, Scat, Earlybay eller nått skatemärke spelar mindre roll.
Jag har bla Rolling Stones tungan på Westfalian. Det har ju inget med Vw att göra, men jag gillar Stones och det är en snygg logga. Jag gillar Boxerville och det är en snygg logga och det har ju åtminstone nått med vw att göra.
Jag har en bra kontakt som gör klistermärken, har fått pris mm. Men det gäller ju att alla som ligger bakom forumet är med på det. Det har inte tagits nått seriöst snack om det, men det råder lite delade meningar om det ska tas fram klistermärken eller ej.
Vi får väl komma med ett svar inom nån vecka. Goopher är just i Canada och han får väl komma hem först.
Köper med nöje ett par klibbor om det kommer så långt.
Jag ska definitivt ha 2 st jag med, Störtfränt!!
Ge oss klibbor!
Jag offrar mig gärna på 2st 
Jag är också intresserad då jag gillar forumet.
Samma här 
Ja jag köper om det kommer! 
Som kee skrev: "Om nu en användare här inte är medlem i en klubb, funnit detta intresse för folkvagnar och fått sin första del av gemenskap och hjälp från detta forum, så varför inte?"
Man kanske får fler folk att titta in här och få sitt intresse väckt.
Jag kan oxå tänka mig att klibba/klibbor.
Av 2 olika anledningar.
För då vet man att ägaren hänger här .
Sen är de långt ifrån alla luftkylda användare som känner till de här forumet.
Samt att de finns mängder med folk som gillar bubblor men inte äger någon.
Ser dom då ett par boxerville loggor så kanske dom blir sugna att kolla runt å sedan köper en folkvagn å börjar hänga här.
Vet om folk som mekade folkvagn som inte hade en aning om vad meanbugs var.
Å då var ju ändå meanbugs bra stort å hade funnits i många år.
Så en halvdiskret logga i framrutan eller på någon av sidorutorna skulle vara klockrent. 15-20cm x 4-5cm. Endast text.
För då vet man att ägaren hänger här.
Sen beror det ju på om man vill prata med ägaren
(Persåkers) 
Ville ju prata. Men såg inte till någon.
Kanske var så att ägarna inte ville prata så dom gömde sig för alla i lysande röd tröja med bubbla på bröstet.
Nä men skämt å sido. Hade jag sett till dig så hade jag sagt hej åtminstone. Kände ju igen din bil härifrån. Även utan BV logga
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » klibba?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.