PPRMicke skrev:C.Frisk skrev:Tack för en fantastisk helg i sann SCC-anda!
Alltid lika trevligt och välarrangerat.
Några höjdpunkter:
Screwdrivers fredagsbarbecue
Thé Carburetors grymma livespelning på lördagskvällen
Allt trevligt folk samt bra racing
Mm.mm
Ni som ej testat på borde göra det, ni kommer inte ångra er!
Ses nästa år igen 
Kan bara hålla med C.Frisk
Hur skall någon här i landet kunna mäta sig med denna Träff
Kan bara TACKA SCC för en mycket bara Träff
/// Micke
Kan inte annat än hålla med föregående talare! INGEN svensk träff kan ens nästan mäta sig med SCC!!!
Bra snitt på bilarna på utställningen, bra racing, och väldigt många som kör!
Klockren stripp, många som tog Pers! Bra swapmeet med vettiga priser, bra kvällshäng! Vintage, utställning, "oldspeed rally" konbana mm mm
Skillnaden mot tex BRC är att, här börjar folket komma redan på onsdagen (!) trots att träffen inte börjar förän fredag, alla hänger med alla vid scenen/öltappen/grillen på kvällarna, så "alla" är samlade på ett och samma ställe. På brc upplever jag, att respektive klubb/stad/län´s folk sitter "för sig själv" och att allt är väldigt utspritt.Trevlig, gemytlig stämning i depån, på campingen och överallt. Stölder förefaller vara ett minimum och dessutom hade vi bra väder, solen visade sig på dagarna, så det gick stå på utan väder-avbrott. Saneringar var det inte mycket av heller, trots en grym bana, med fäste.
Så, som dom säger, våga chansa, åk dit och upplev det vi redan märkt! NORDENS BÄSTA VW TRÄFF!!
Tack till arrangörerna för SCC 15. Jag körde pers-bästa och allt var på topp!
Min blogg:
www.50split.wordpress.comDet blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden