1

Då jag gjorde misstaget att handla ett bakre dimljus av broder "rustlooker"(yeah,it´s rust alright..)som i och för sig var bra utvändigt,men rena katastrofen invändigt,undrar jag om någon har en reflektor över till ett vettigt pris..Herr rustlooker själv
hade iallafall ingen lust att hjälpa till på något sätt(påstod att han inte öppnat den och kollat,men borde misstänkt det då det rasslade rejält om lampan pga rostflagorna),så jag hoppas någon annans välvilja.

Post's attachments

552_DSC_0166.jpg, 33.55 kb, 552 x 367
552_DSC_0166.jpg 33.55 kb, 151 downloads since 2011-07-24 

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

2

Lite mått hade ju inte skadat...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Visst,min bäste herre,mäter så fort jag kommer hem från grillpartyt,sitter just nu och leker med värdens I-pad...vore bra om du hade något,man lär sig hela tiden vem man kan handla av...

late,
in love,
and a little drunk..

4

25hpman skrev:

Lite mått hade ju inte skadat...

Häpp,tillbaka till hemmets lugna vrå(köttet+ölen tog slut så det blev att åka hem...)så här kommer måtten:yttermått reflektor 130 mm,innermått 110 mm(mao 10 mm kant innanför lampglas,ca 30 mm djup,hoppas du hittar något i gömmorna så jag slipper tillverka något eget...

late,
in love,
and a little drunk..

5

Jag kollar imorron.

6

25hpman skrev:

Jag kollar imorron.

Ingen stress på ngt sätt,men ska jag uppfatta det som att du inte hade ngt?Kom tillbaka från semester idag och upptäckte
att jag inte läst forumet så ofta som jag borde gjort...Hittar du något blir jag glad annars får jag sno ihop ngt själv....

late,
in love,
and a little drunk..

7

Njae. Jag kollade hos två olika gubbar, men där fanns inget. Har inte kollat hemma än.

Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/fe416298341854e126a1430411677b30.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

8

Bra,då vet jag att spårhunden är på gång...Pia och jag väntar tålmodigt på resultat.Pia har förresten anekterat bussen som
hundkoja i sommar,lämnar den endast motvilligt vid matdags..

Post's attachments

552_DSC_0055.jpg, 55.03 kb,  x
552_DSC_0055.jpg 55.03 kb, 2 downloads since 2011-08-09 

late,
in love,
and a little drunk..