Får Ni betala mycket pengar till bonden för att "låna" marken??
Känns det betungande kan Ni nästa gång få vara gratis uppe i Lummelunda där jag har 3 tomter som bara står.
Helt plana och släta gräsytor
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » "BUG RAUK" 2016 Sommarträff på Gotland
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Får Ni betala mycket pengar till bonden för att "låna" marken??
Känns det betungande kan Ni nästa gång få vara gratis uppe i Lummelunda där jag har 3 tomter som bara står.
Helt plana och släta gräsytor
Finns det någon på ön som kan skaka fram grön nummerplåt till min oreggade buss så jag kan delta i cruisingen med Polska-grisen? (56:a bussen) 
Finns det någon på ön som kan skaka fram grön nummerplåt till min oreggade buss så jag kan delta i cruisingen med Polska-grisen? (56:a bussen)
Vi har inga poliser så de e nog rätt lugnt ändå 
Jan-Iver skrev:Finns det någon på ön som kan skaka fram grön nummerplåt till min oreggade buss så jag kan delta i cruisingen med Polska-grisen? (56:a bussen)
Vi har inga poliser så de e nog rätt lugnt ändå
Det finns säkert några blå under Almedalsveckan va?
ja där ja 
ja där ja
Exakt, där ja 
Hur tidigt kan vi komma på fredag ?Skulle behöva en skuggplats pga vovve om det går att ordna då vi tältar.. 
Hur tidigt kan vi komma på fredag ?Skulle behöva en skuggplats pga vovve om det går att ordna då vi tältar..
Det finns gott om träd i trädgården så det går garanterat att lösa. Du får väl tuta lite så Johan vaknar 
Såå tidigt blir det nog inte,men läser underförstått att det är ok,bra! 
Det är helt okej, bara o droppa in!
/Johan
Såå tidigt blir det nog inte,men läser underförstått att det är ok,bra!
Ja då sitter jag på båten från oskars... Ja riktiga gotlands båten inte "russinbåten"...
Cu all kommer väl förbi en sväng imorgon em... Måste vara lite social med min gammla mor först
../Michael
Vi var där och rekade lite idag..kommer bli en riktigt trevlig träff.. 
Släpp nu tangenborden och försök ha kul IRL- så där som folk gjorde förr...
*avis*
Will do! 
Blev lurad till guteland på min svensexa. Tänkte ta tur förbi stånga o glo lite. Äre nån inträdesavgift för oss gloare?
Mvh stoffe
Nej nej för fan, de e bara att kliva in det 
Nej nej för fan, de e bara att kliva in det
Grymt som fan då sliter vi dit. Dock i en ful jävla BMW
Då jag varit på denna träffen nu hela eftermidagen..kom nyss hem till mitt nattkvarter..
Så kan jag bara säga tack som f... Vilken super trevlig träff... Och den är ju inte slut!!
Så tack alla ni som gör denna träffen till vad den är!!!!!
Mvh Michaelth.
Grymt trevligt som sagt, vädret till cruisingen imorrn ser ju riktigt lovande ut också! 
När går cruisingen?
Kl11 var väl sagt..från stånga..
Massor av bilder på facebook
Vi får försöka styra upp nån uppsamling av alla bilder när det lugnat ner sig lite igen!
Hmm synd att vi inte har dom här... För oss fosiler utan ansiktsboken...
Kanske kan skapas en bugrauk bild tråd i lämplig kategori här...
... Face book bilderna är ju lite förgängliga... Och oåtkomliga för vissa av oss...
Vi löser det på nåt vis 
Då har vi återigen installerat oss på Ljugarn efter denna eminenta träff..överträffade de vildaste förväntningarna,mycket trevligt..eloge till arrangörerna för ett kanonjobb!
Inte ett förglömma ett stort tack till alla gamla och nya vänner vi träffat,en minnesvärd tillställning.. 
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » "BUG RAUK" 2016 Sommarträff på Gotland
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.