1 Senaste redigerad av Helsings Smedja (2016-03-05 22:04:53)

Nionde Juli i Bollnäs smäller det för fjärde året!   ICQ/af

Jag och Ufo bjuder in till en av de skönaste träffarna med samma upplägg som vanligt med chill i trädgårn på Edstuga Ranch där man kommer och går i egen maklig takt. träffar nya och gamla vänner och ljuger om saker man gjort eller borde gjort med bilarna innan vi tänder grillarna och käkar vid längbordet.

Vi tänker som vanligt ha kalasväder, nyklippt gräsmatta, fri camping och riktigt trevligt!

Mer info kommer att dyka upp här i tråden men nu har ni ett datum att sikta på iaf.  ICQ/ad

Lite info och bilder från tidigare år hittar ni bl.a här.. http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=33073

Post's attachments

VWATER16.jpg, 31.83 kb, 819 x 460
VWATER16.jpg 31.83 kb, 271 downloads since 2016-03-05 

You´ll never know...

2

Äntligen... Givetvis kommer jag!

3

ICQ/ag

4

Hmm... samtidigt som bug rauk...redan bokat färja.
Men men man kan väl tyvärr inte vara med på allt.

Kombi 231 -67 "Duvan" Dove Blue
Bubbla soltakare -59

SÅLDA...alldeles för många

What we do in Life, echoes in eternity

5

ICQ/ag

Mera känd som jb...

6

Dyker upp i vanlig ordning!  ICQ/ab

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

7

Jamen se där ja... visst bara en vecka kvar nu  ICQ/ab

Buy the ticket, take the ride... - HST

8

Då hoppas vi på strålande sol  ICQ/af

9

Vaaaa!!?? EN VECKA!!! Åååå nu blir det Benny hill - theme song i ett par dagar då.  ICQ/ad

Tomato Potato
Dyslexiker..

10

Sjukt ledsamt att jag bokar gotland utan att fatta konsekvenserna.. Nu kunde det omdirigerat om det inte vore för att min syrra fyller jämnt och hyrt en gård på gotland för att hålla dom festligheterna... Och det kan jag bara inte boka av..
Min absoluta favvoträff kommer alltså att missas och det känns sådär. Men det får bli nya tag nästa år och jag är övertygad om att ni kommer får det kanon..

11

På gränsen till outhärdligt att inte mysfarbror nr 1 inte kan komma men vi får klara oss utan dej helt enkelt Masen och göra det bästa av situationen.

Hursomhelst blir det garanterat trevligt och vi hoppas naturligtvis på lika bra väder som tidigare år.

Välkomna alla som vill!   ICQ/ab

You´ll never know...

12

Exakt... Sveriges bästa och softaste träff i mina ögon..

13

masen skrev:

Sjukt ledsamt att jag bokar gotland utan att fatta konsekvenserna.. Nu kunde det omdirigerat om det inte vore för att min syrra fyller jämnt och hyrt en gård på gotland för att hålla dom festligheterna... Och det kan jag bara inte boka av..
Min absoluta favvoträff kommer alltså att missas och det känns sådär. Men det får bli nya tag nästa år och jag är övertygad om att ni kommer får det kanon..

Då ses vi där efter EBI 2017!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

14

Fan detta har man sett fram emot, är det någon som tänkt åka dit redan på fredagen? Om man släpps in då vill säga...

/foppa

15

50 split skrev:
masen skrev:

Men va faan... har vi redan börjat planera för VWATER 17...?! Jag som knappt hunnit greppa att det bara är en vecka kvar till VWATER 16...  mycke nu... ICQ/ae

Foppa13 skrev:

Fan detta har man sett fram emot, är det någon som tänkt åka dit redan på fredagen? Om man släpps in då vill säga...

/foppa

Fredag, lördag, söndag... vi är inte så petiga, man är välkommen oavsett vilken dag man behagar att dyka upp! ICQ/ab

16

D3w1l skrev:

Vaaaa!!?? EN VECKA!!! Åååå nu blir det Benny hill - theme song i ett par dagar då.  ICQ/ad

Benny Hill, Redneck Banjo, Cirkus musik, ... allt finkulturellt passar när man väntar på något gott... ICQ/ab

17

Löf skrev:
Foppa13 skrev:

/foppa

Fredag, lördag, söndag... vi är inte så petiga, man är välkommen oavsett vilken dag man behagar att dyka upp! ICQ/ab

Både jag och Leif jobbar till kvällningen på Fredag så om vi inte får feeling Fredag kväll så blir det Lördag morgon/förmiddag  ICQ/ab

18

50 split skrev:
masen skrev:

Du kan va lugn...

19

Få se nu, när var det ni skulle ha en sammankomst?
Vilar ni er i form?

20

Det stämmer Patrik. Le och vinka, le och vinka..  ICQ/ad

På lördag är det dags. Solsken bokat, gräset klippt, dekaler tryckta, grill och bord på plats och några glada gäster har redan meddelat sin ankomst så det är bara att dyka upp ni som inte bestämt er redan.

För ev vägbeskrivning så går det bra att slå in Edstuga,  Bollnäs på GPS eller ring 073-0330183

Välkomna!   ICQ/af

You´ll never know...

21 Senaste redigerad av Löf (2016-07-08 06:11:48)

Eller närmare bestämt Edstuga 4452: https://www.google.se/maps/place/Edstug … 16.3093228

ICQ/ab

22

Jo, en sak till: http://www.klart.se/v%C3%A4der-edstugu.html?v=per_timme

ICQ/ab

23

Tycker det är lite väl kort bit att åka (risk för abstinensbesvär) så jag tar en badtur till kusten med familjen först och siktar på ankomst i Edstuga under lördagseftermiddagen. Ungefär vilken tid dras grillen igång? Tänkte göra ett försök att faktiskt vara med och äta på plats i år.  ICQ/ab

24

Dalafalangen dyker upp runt lunch på Lördag  ICQ/af

25

JTR skrev:

Tycker det är lite väl kort bit att åka (risk för abstinensbesvär) så jag tar en badtur till kusten med familjen först och siktar på ankomst i Edstuga under lördagseftermiddagen. Ungefär vilken tid dras grillen igång? Tänkte göra ett försök att faktiskt vara med och äta på plats i år.  ICQ/ab

Vi grillar när vi blir hungriga... ICQ/ad på Ranchen kör vi så lite som möjligt efter klocka men jag skulle gissa på att framåt 17-18 på ett ungefär med reservation för ändringar om det skulle dyka upp något... ICQ/ag

GB skrev:

Dalafalangen dyker upp runt lunch på Lördag  ICQ/af

Då rullar vi ut röda mattan vid 11  ICQ/af