1 Senaste redigerad av gubbeniskogen (2016-06-29 09:27:25)

Hej  har en typ1 -58 som behöver en hel del ny plåt så on ni har nått som blivit över så bara hör av er!!

Med vänlig hälsning,Stefan.

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

2

Upp å hoppa!!  ICQ/ag

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad

3

ICQ/ag

4

Jag har en reproplåt till "sidoplåt bak vänster" från vwimporten till övers, köpte den till min 59:a. Det är dock en klokkerholm som inte har så bra rykte. Betalade för en plåt med bättre kvalitet, men de var slåt så jag fick två likadana klokkerholmplåtar istället. Nu har de bara den plåten med bättre kvalitet så jag kommer inte ihåg vad dessa kostade nytt, men tippar på ett par hundra så vet inte om det ens är värt att skicka den, med tanke på storlek så blir väl frakten ganska dyr, men du kan ju fundera på det, alternativt om du råkar svänga förbi Varberg nån gång så finns den här ialla fall.

Ser ut precis som dessa från Classic VW: http://www.classicvw.se/plat-t1-bakom-d … ts_id/2069