Funderar på att åka över med bubblan till Gotland, är det någon som har testat åka över med låg bil? Tänkte mest på om man kommer in på färgan.
Hur mycket sänkt är din bil? Min skrapar i lite, men det går bra om man sneddar lite och har lite fart:)

Såhär låg... Snygg bil du har 
Men då finns det hopp alltså! Var över med färjorna till danmark i helgen och det var inga problem, men har för mig att påfarten till Gotlandsfärgan är lite skarpare.
skrapade i gott mad min gamla volvo 965. Lycka till och ha en trevlig semester
skrapade i gott mad min gamla volvo 965. Lycka till och ha en trevlig semester
Men då körde du väll på övre bildäck eller?
Cool bil
Det är ju tvillingbrorsan till min! Din verkar vara ett par tre cm lägre än min och kommer nog släpa i magen ganska rejält om du kör uppför rampen. Man kan be om att få stå på nedre däck, och det brukar tydligen gå att få ibland. tror det är lite mindre skraprisk då.
Såhär låg... Snygg bil du har
Fan va lika era bilar var.Såg att din va med i senaste Gasoline på en bild 
Cool bil
Det är ju tvillingbrorsan till min! Din verkar vara ett par tre cm lägre än min och kommer nog släpa i magen ganska rejält om du kör uppför rampen. Man kan be om att få stå på nedre däck, och det brukar tydligen gå att få ibland. tror det är lite mindre skraprisk då.
Ja, jag ringde dom igår och frågade om det. Dom sa att det är bara att säga till i incheclningenv att man vill stå på nedre bildäcket så löser dom det.
_G_ skrev:Såhär låg... Snygg bil du har
Jaså! Det viste jag inte, får nog kolla upp de ikväll!
rs68 skrev:_G_ skrev:Såhär låg... Snygg bil du har
Jaså! Det viste jag inte, får nog kolla upp de ikväll!
Från DePalma träffen. Synd jag missade den i år, brukar vara trvligt
Roligt att ni har så lika bilar utan att veta om det .. Måsta ni ju ha en RatOval träff i Visby tycker jag ! 
Nu är bilen över iaf, bra service på Destination Gotland! Så nu ska denna ön utforskas lite. Hoppas man får se en del luftkylt!
Nu är bilen över iaf, bra service på Destination Gotland! Så nu ska denna ön utforskas lite. Hoppas man får se en del luftkylt!
Hoppas du träffar visbyniclas för det hade varit kul med ett kort på era bilar tillsammans 
_G_ skrev:Nu är bilen över iaf, bra service på Destination Gotland! Så nu ska denna ön utforskas lite. Hoppas man får se en del luftkylt!
Hoppas du träffar visbyniclas för det hade varit kul med ett kort på era bilar tillsammans
Ja det hade varit kul. Ett par kompisar såg honom idag tydligen å trodde det var jag.
rs68 skrev:_G_ skrev:Nu är bilen över iaf, bra service på Destination Gotland! Så nu ska denna ön utforskas lite. Hoppas man får se en del luftkylt!
Ja det hade varit kul. Ett par kompisar såg honom idag tydligen å trodde det var jag.
Ja man kan ju förstå varför 
det var inte dej jag mötte i oskarshamn i går em när jag var på väg till blekinge??
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
jag kommer nog ta ett varv i visby och hamnen ikväll vid 1930 tiden. Kanske möts två coola bilar då? 
jag kommer nog ta ett varv i visby och hamnen ikväll vid 1930 tiden. Kanske möts två coola bilar då?
Det var ju dumt, sitter å dricker grogg nu. Men ska vara kvar tills på fredag så något får vi styra upp tycker jag.
grogg o grogg?? när man kan åka folka på hamnen
Tog iallafall en bild på min bil, men det fastnade nåt mer skit på bilden