Hej, har en 1303 som jag tänkte göra mig av med då jag har köpt en -59:a att greja med istället.
Bilen har gått 7500 ärliga mil, jag är andra ägaren på bilen, i min ägo sedan 98, men har mest stått still.
Under min ägo så har jag gjort en del med bilen, en del tyvärr med lite mindre bra kvalitet, jag får skylla på ungdomlig naivitet då jag köpte bilen före jag fick körkort
Den rost som fanns när jag köpte bilen blev lagad under första året i min ägo, halvbra kan man kalla det, bra svetsat men plåtjobbet var inte så bra. Lacken är lagd av ett proffs men underarbetet gjorde jag själv, lacken ser fortfarande bra ut (audi/porsche rs-blå el, nogaro blau), skulle kalla den en solid 10-footer. Listhålen är igenlagda, men bara genom epoxilimmade brickor på baksidan och sedan spackel, så vill man sätta tillbaka dessa ska det inte vara några problem. Bakre plåten är löstagbar med dzus snabbfästen.
Det finns ingen motor i bilen! Dock sitter det en hel del fin utrustning på bilen i övrigt
Det sitter justerbara fjäderben fram, gasdämpare runt om, urethane bussningar fram och bak. Sänkt ett yttre hack bak. Autometer 3-3/4" varvräknare, MSD 6-al tändbox. Förarstol är en Recaro SPG glasfiberstol, annars är all inredning kanonfin original. Revolution fälgar med 195:or bak och 185:or fram, däcken har ju 10år på nacken vid det här laget men är fina och utan torrsprickor.
Priside för kalaset: 15000kr, bara varvräknaren stolen och msd boxen är 5-7 tusen. Men kom med bud annars. Jag bor i Varberg men bilen står i Fagersta i norra västmanland hos mina föräldrar.