1 Senaste redigerad av theluxe (2016-06-13 18:57:54)

Hej Allihopa!

Nu tar jag upp beställningar åt dom som vill ha våran exklusiva 2016 års BugRauk t-shirt!
Den kostar endast 200kr och kommer i den eminenta kulören svart. 180g bomull, modern passform.
Det blir ett halvblankt plasttryck som jag hoppas kommer hålla för många tvättar.  ICQ/ag

PM:a mig er storlek samt om ni vill betala med swish eller banköverföring. Kom ihåg att skriva
ert boxerville alias på betalningen så jag kan hålla koll på vem som är vem.

Då tryckarna ska på semester ganska snart är tiden knapp, så tveka inte!!!  ICQ/af
Jag måste tyvärr sätta slutdatum redan på torsdag kväll nu den 16e juni.
Det kommer även gå att beställa t-shirts på träffen men då kommer det att tillkomma frakt.

Mvh, BugRauk

Post's attachments

BugRauk 2016 Tshirt Svart v01s.jpg, 352.38 kb, 1400 x 933
BugRauk 2016 Tshirt Svart v01s.jpg 352.38 kb, 244 downloads since 2016-06-13 

2

well I don't know what to say

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

3

Imponerad bortom ordets gränser?  ICQ/ae

4

Hur är dom i storlekarna, har du koll på det? Klart ballt tryck iaf, inte i närheten av nåt jag kunde tänka mig  Default/lol

/Fredrik på Gotland
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S

5

theluxe skrev:

Hej Allihopa!

Nu tar jag upp beställningar åt dom som vill ha våran exklusiva 2016 års BugRauk t-shirt!
Den kostar endast 200kr och kommer i den eminenta kulören svart. 180g bomull, modern passform.
Det blir ett halvblankt plasttryck som jag hoppas kommer hålla för många tvättar.  ICQ/ag

PM:a mig er storlek samt om ni vill betala med swish eller banköverföring. Kom ihåg att skriva
ert boxerville alias på betalningen så jag kan hålla koll på vem som är vem.

Då tryckarna ska på semester ganska snart är tiden knapp, så tveka inte!!!  ICQ/af
Jag måste tyvärr sätta slutdatum redan på torsdag kväll nu den 16e juni.
Det kommer även gå att beställa t-shirts på träffen men då kommer det att tillkomma frakt.

Mvh, BugRauk

Tänk vad lite photoschopp kan göra...
Kul initsiativ hur som...
Kvarg e det bra det herr apansikte ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

6

tribaliztic skrev:

Hur är dom i storlekarna, har du koll på det? Klart ballt tryck iaf, inte i närheten av nåt jag kunde tänka mig  Default/lol

Tack, kul att du gillar det!
Jag skulle säga att de är väldigt normala i storleken. Jag har nästan alltid large och denna satt perfekt i large på mig.

7

theluxe skrev:
tribaliztic skrev:

Tack, kul att du gillar det!
Jag skulle säga att de är väldigt normala i storleken. Jag har nästan alltid large och denna satt perfekt i large på mig.

Hm, kommer inte riktigt ihåg men får för mig att du inte var direkt större än mig och jag brukar gilla medium Default/smile Får chansa på large ändå, hellre för stor än för liten (som flickan sa...)!

/Fredrik på Gotland
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S

8

tribaliztic skrev:

Hm, kommer inte riktigt ihåg men får för mig att du inte var direkt större än mig och jag brukar gilla medium Default/smile Får chansa på large ändå, hellre för stor än för liten (som flickan sa...)!

Ha ha! Ja kanske bäst att köra på large om du är osäker. Jag beställer en medium oxå så kan du testa på träffen.
Jag Pmar dig mitt nummer, har du swish?

9

Om det fortfarande är några som vill ha BugRauk t-shirts är det bara att PMa mig så löser vi det!

10

Min höll på att blåsa ur buggyn på väg hem!!  Default/yikes
Är det många kvar?

/Fredrik på Gotland
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S