Tack själv Övik´s gänget alltid trevligt med er på plats
SJälvklart kommer vi upp 
Även tack till alla andra som kom och spenderade helgen med oss ! Vi hade förbannat trevligt måste jag säga, trots lite nederbörd =P
/abbe tpb
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Volksmeet #2
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tack själv Övik´s gänget alltid trevligt med er på plats
SJälvklart kommer vi upp 
Även tack till alla andra som kom och spenderade helgen med oss ! Vi hade förbannat trevligt måste jag säga, trots lite nederbörd =P
/abbe tpb
Stort tack till arrangörerna! Jättekul tillställning som man gärna kommer tillbaka till!
I år blev det ju både lite dragracing tillsammans med en massa konbanekörning, så jag är mer än nöjd!
Nu får vi se till att lägga upp en massa bilder här för dem som inte har Facebook, där det redan ligger ute en hel del!
Vill tacka ni som kom jag oxå ! grymt imponerad av alla besökarna , Jäkligt kul o träffa er allihopa från när och fjärran !! ! fan va kul vi hadde, bra drag på festen!
Men mest imponerad är jag över hur städat de var efter er ! vi fick knappt ihop en halv sopsäck på hela gräsområdet med skräp som inte låg i soptunnorna efter alla åkt! sjukt bra !
/Nobbe
trevlig träff klart värd ett besök
kompis stämning överallt o epa pickisen var grym synd på regnet då men i race depån var det de vanliga mekandet iallafall 
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Volksmeet #2
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.