tänkte plocka motorn ur denna men blir nog aldrig av. så tänkte kolla om någon annan skulle vilja ha denna. rostig som fan, låsta bromsar och platta hjul och mindre komplett/mysig invändigt. stått länge, galningar hör av sej på pm.
finns ca 2 mil norr om leksand
Heej! Jag är intresserad ifall den finns kvar!
ja det gör den
Hej! Är skjutdörren schysst? Vill du sälja bara den?
Säljer inte den i delar. Är 2000 eller bud för mycket?
2000kr låter billigt verkar ju ändå vara friska dörrar och annat smått och gott, kör budgivning i tråden med sluttid söndag kl 18.00. Just my 2 cents.
/foppa
Säljer inte den i delar. Är 2000 eller bud för mycket?
Värt att ge sig på som första bussprojekt? Känner att mitt liv inte kommer vara komplett förens jag har en..
Värt att ge sig på som första bussprojekt? Känner att mitt liv inte kommer vara komplett förens jag har en..
Om du bara visste hur rätt du har i det.. 
late,
in love,
and a little drunk..
nån bild till
Rena fyndet! mycket jobb men den är ju komplett! Kör en rullande renovering är mitt tips då blir det roligare:) Borde inte vara mer än ett par helger att få den att rulla hjälpligt för egen maskin, sen kan man ta en sak i taget...
Tar hemskt gärna den! Så lovar jag att både skapa renoveringstråd och att vårda den som ett spädbarn! Mina föråldrar hade en -73 camper orange/vit som jag tillbringade mycket tid i som liten, dock rullade den aldrig riktigt och hamnade i Stockholm tillslut och står där ännu.. Så skulke vara så galet kul att få chansen att fixa upp denna!
Har fixat en -73 1303s som stod i ca 10 år, bytt det mesta, svetsat en hel del och byggt om motorn, så ja, känner att det är dags för buss! Håller tummarna på att den är kvar iaf! 
Ge mig plats och tid och jag hämtar den! Fixat släp och hela kalaset!
Ge mig plats och tid och jag hämtar den! Fixat släp och hela kalaset!
3000 :- ?
Är troligtvis såld.., visar sig senare under veckan
Såld!