Vad snyggt det blev!!!!
Volkswagen Standard Microbus PGSG -57
Volkswagen kombi 2-23 -53 (Barndoor) "Fyffes"
Ac Volks.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » 56:a Panelvan "Liket från Nordnorge"
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vad snyggt det blev!!!!
Instämmer, ser jäv...bra ut, grattis till en snygg buss.
Tack för alla glada hejjarop, men det är mycket kvar att bygga på den
men egentligen är ju ALLA bussar snygga, oavsett skick
Ska bli kul att se den "live" på Gotland.. 
Ska bli kul att se den "live" på Gotland..
Det gäller bara att jag hinner till färjan på torsdagen 7 juli
Annars är det rökt för att få över bil med släp antar jag

Riktigt fin. Längtar efter att se den i norrbottenstrafiken.
Men, var är mellanväggen. Har du nån plan på walkthrough?
den ble kjempefin
flott fargekombo og synes jeg . Gratulerer 
Tusen tack igen! Mellanväggen fanns inte där och det finns en "flippbar" framsoffa om nu killarna i Polen får till den fastrostade flippfunktionen.
Så här såg den ut innan
för den som inte minns...
Nu har vi gjort upp om D-day för hämtning, 4 juli blir det så troligtvis måste jag göra en annan resväg hemåt än första planen men det borde gå att hinna till färjan över till Gotland den 7 juli om vi sträckkör och möjligen en annan färjelinje över till Sveariket. Eller bron förståss 
Jag tror jag vet vem som kommer att vinna long distance 
Måste komma så långt först, mycket kan ske undervägs
Jag tror jag vet vem som kommer att vinna long distance
Visst hinner det ännu krångla! Men med lite tur så hinner du
jag bjuder på en öl oavsett om du kommer med buss eller inte 
Så ska det låta 
By the way, så efter förra årets sommartur med Scooby-Doo bussen runt Sverige-Norge då motorn skar. Strax innan den skar stannade jag på en mack efter inlandsvägen och fick mekhjälp av en polsk T4 buss full med glada ungdomar
Vi justerade best vi kunde, tog varandras uppgifter och körde vidare, de skulle upp hela landet, över i Finland och ned till Polen på sin semester. Vi fotade lite på var sitt håll och tyckte det var trevligt allt som allt.
Nu, förra veckan fick jag ett mail från ena killen om att vi är välkomna till deras ställe utanför Warszawa om vi ska dit framöver, guess what? Det ska vi 
Sagt och gjort vi har avtalat om att vi ska träffas och dricka ett par öl ihop med lite buss-snack på utrikiska. Om det blir på vägen ned till Bielsko-Biala i södra Polen eller på hemvägen vet jag inte än men troligen på ditvägen för då har vi relativt gott om tid.
Men ganska kul tycker jag att man kan efter ett missöde efter vägen bli kompisar på detta vis
More to come...
Den blir veldig fin, kansje den vil komme tilbake til NORD NORGE? Det finnes plats i JB Garage i Narvik. Stå på Jan Iver dette blir veldig bra, vi gleder oss til å se den live!
Den blir veldig fin, kansje den vil komme tilbake til NORD NORGE? Det finnes plats i JB Garage i Narvik. Stå på Jan Iver dette blir veldig bra, vi gleder oss til å se den live!
Helt klart at den vil tilbake til Norge - På tur
Parkerer gjerne i garagen din over natta. Tusen takk for heiarop!
När jag får frågor av bilbyggarna som typ; - Vill du ha VDO tankmätare installerad? då närmar det sig kraftigt känns det som 
Ahaaaa 
Aha! Det där ser lovande ut
Detta är ett bygge man hoppas få se live framöver!
Det nermer seg en ferdig buss, dette gleder meg til å se live. Nå er d snart avreise for å hente den hjem, grattis Jan Iver. Hilsen en svartsjuk norman.
Lite till snadder 

I morgon söndag 26/6 börjar vi på våran hämtningsresa, vi kör från Boden mot Fjollträsk med stopp kanske i Sundsvall och/eller i Gävle. Baljan till Riga går tisdag eftermiddag från Frihamnen 
Incheckad i transithallen på väg till Riga 
Woooop woop 
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » 56:a Panelvan "Liket från Nordnorge"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.