1 Senaste redigerad av LifeCanBeSoSimple (2016-05-30 16:03:16)

Finns de nåt intresse på en gammal VW t3 -84 med 1,9 bensinare?

Fin bil i både plåt och underrede och motorrummet. Typ rostfri.. 
Motorn är nog utbytt nån gång men den drar mkt a nån anledning.

Befinner oss nu i italienska alperna men skall fundera om jag vill sälja tills jag är hemma igen.
Frågor på det?

Mvh johan

2

Husbilsreggad

3

..

Post's attachments

DSC_0687.JPG, 198.2 kb, 1280 x 720
DSC_0687.JPG 198.2 kb, 206 downloads since 2016-06-04 

4

Ja har en fråga:

Va vill du få ut av inlägget?

Undrar du på alvar om de finns nått intresse för en vw buss på sveriges största VW forum? Dessutom helt utan pris indikation.
Kan svara på de:

-Ja  ICQ/ad

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

5

Vad bra att det fanns intresse men ändå slapp man svara på en enda fråga, fantastiskt. Det var en Intressekoll herr edström, om någon varit intresserad borde man ha frågat nåt, det hade jag iaf gjort. Kändes som en vettig idé, maybe not then.

Inte den blekaste i vad den hade hamnat i för pris eftsom priser skiljde sig radikalt mellan de bilar jag såg i dåläget.
Att det här är Sveriges största vw forum och vad det innebär har jag heller ingen koll på. Låter som att det är superduperstort.
Tillbaka är jag nu och lägger ut bilen för 35 tusen bananer men på blocket.
Mvh johan
Ciao

6

För egen del hatar jag allt som kallas intressekoll. Antingen säljer man en vara eller inte. Man sätter ett utgångspris som är prutbart eller så blir det budgivning om man har tur.

Säg att du vill sälja och sätt ett pris som du blir nöjd med. Allt annat lär ge dig kritik på det här forumet (vilket redan har bevisats).