Är det många som ska ditt? Första gången jag tänkte åka ditt.
Finns det någon info om träffen ?
DU har lite mer här på forumet under "träffar" sida 2 och jag och Nicko(nizekustom) satsar nog att åka dit en sväng.
Jag kommer i skåpet.
Jag kommer i skåpet.
Inte snällt att kalla frun för skåp och säga att du skall komma i det. Tur hon inte läser vad du skriver 
25hpman skrev:Jag kommer i skåpet.
Inte snällt att kalla frun för skåp och säga att du skall komma i det. Tur hon inte läser vad du skriver

Jag anar att Jonas gärna vill komma i det skåpet , därav kommentaren, vem kommer först nästa helg 
Åker på Torsdagkväll.
Vw Bay DH 1970. http://www.garaget.org/?car=306139
Vw Bay Westy 1975. https://www.garaget.org/?car=422452
Jag såg att även mopeder var välkomna i år! Släng upp en på flaket vet jag 
Jag kommer i skåpet.
Med lite prylar åt mig o Gurra, hoppas jag;-)
Kommer vakna med orena fingrar
Ja, just det ja. Nu trillade poletten ner 
Jag kommer.
Första gången för mig. 
Är det bara bra väder så kommer vi åxå 
Jag kommer
Ger mig av ifrån ön Tjörn på fredag eftermiddag.
Andra gången som jag är "där" men första emd egen bil
Ser fram emot en kanonhelg med många trevliga personer 
Vatten: 98'a Golf 4'a 88'a Golf 2 motor/lack/ljud bygge
Vad blir näst ?
Hej!
Jag hoppas det kommer mycket folk till träffen och att vi får bra väder
Och att vi kommer att ha lika trevligt som vanligt
Vi har inte roligare än vad vi gör oss
Mvh
VW Airheads
Blir där 
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld
Jag kommer i skåpet.
Se om du kan leta på dom där nitarna till ventrutan.?
Dom har jag hittat, ska bara hitta dem igen... 
Dom har jag hittat, ska bara hitta dem igen...

Kommer att ansluta i den blåa roadstern. 
Det kommer finnas bilar på plats från Torsdag kväll som Johannes skrev, förutom norrmännen då som kommer redan på måndagen 
75:a Late bay Westfalia
Ni får beställa dit 1000 lastbilar med fyllnadsmassor o bygga ut halvön...för det börjar bli trångt nu.
VWänerträffen
lite info om vwänerträffen och mopedeventet
kl10 på lördag öppnar området för allmänheten
kl1045 är det uppställning för kortege körningen begränsat antal, 25bilar och ca 5-10? ligistmopeder
kl11 är det dags för godisregn för barn
kl13 moped-dragracing 4,02m, flaggstart enda regler, ljudämpare, luftkyld gammelmoppe och hjälm (ej eu-moppar minimoto etc)
kl15 området stänger för publik kommer ni med moppe räknas ni likväl som träffdeltagare
kl17-00? div aktiviteter som fisketävling för barnen, korvgrillning (klubben bjuder på 400korv)
söndag:
kl10 området öppnar för publik
kl11-14 div aktiviteter, presentation av specbilar, moppe utställning, vwutställning, bedömmning, etc
kl14-15 prisutdelning
jag vore väldigt tacksam om ni vill sprida detta till edra vwligister moppeligistpolare ju fler det blir desto roligare eller hur?
Hur är det med swapet? Kostar det? Ska man anmäla sig innan? Tänkte ta med en kärra delar man inte behöver.
Nej, swappet är fritt o gratis (inte mer än inträdet då) Man slipper betala hutlösa pengar som på BR, o det är 700:- per fem meter grus med tvättvatten som rinner rakt igenom. Service på hög nivå!