1

tjena ska eventuellt sälja min typ1a i delar då jag vart på körd för ett par veckor sen och har 2 val från försäkringsbolaget behålla eller att dom köper ut den.

bilen är helt rostfri i bottenplatta och kaross dock bulig nu vänster fram, mellanplåten fram, även bulig höget bak, motorlucka och mellanplåt.

på bilen sitter de helt nyrenoverade bromsar, grubenwerksframvagns som är 2"kortad, 1600cc motor dubbelport, fräscha framstolar och fräscht baksäte, har 4st sänkta stötfångar järn till framstöten, har även en extra 1300cc dubbelportare dock som styrstifften på vevaxeln har blivit uppglappade på för överigt så är den maskinen riktigt fin, har även en helt nerplockad 1600cc motor dubbelportare som jag har en innestående tjänst på att ta upp för större cylindrar på så är de intressant så kan jag fixa så dom blir upptagna efter önskemål. det sitter även 4st empi 5spoke fälgar som dock klarlacken haar börjat släppa på men kan även fixa dom  så dom blir blästrade och i önskad färg.

kom med ett bra bud på bilen eller kom med bra bud på grejerna som sitter gärna så många svar innan helgen är slut så jag vet vad jag ska säga till försäkringsbolaget på måndag.

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

2

Vart finns sakerna.Är det länkpinne eller kulbult

Är du inte nöjd   Sänk kraven

Typ1-57
MKP Petit -63

3

Håkan G skrev:

Vart finns sakerna.Är det länkpinne eller kulbult

grejerna finns i västerås och de är länkpinne.

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

4

Då är jag intreserad av framvagnen

Är du inte nöjd   Sänk kraven

Typ1-57
MKP Petit -63

5

har du bild på empi 5orna? pris bild?

den som dör med pengar kvar har levt ett misslyckat liv:D

6

lowerthanyou skrev:

har du bild på empi 5orna? pris bild?

pma din mail till mig

7

gjort:P

den som dör med pengar kvar har levt ett misslyckat liv:D

8

lowerthanyou skrev:

gjort:P

du har mail:)

9

Jag är också intresserad av framvagnen. Vad hade du tänkt dig för pris på den?

Typ1 55, Typ1 56 soltak

10

gurgus skrev:

Jag är också intresserad av framvagnen. Vad hade du tänkt dig för pris på den?

du har pm

11

ställer mig  i kö på framvagnen jag med.
Köper gärna styrsnäckan om priset är rätt.
Är det droppade spindlar på?
Även intresserad av 1600an som sitter i och sen en liten bit plåt direkt till höger om motorluckans överkant, om den är ok.
Pris på dessa delar?

12

du har pm

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

13

Vad är de för årsmodell?

Och om du är sugen på att sälja hela bilen så vore de väl smartast att lägga in en bild på den nu.
Så folk får se skadorna innan man bestämmer sig

14

Bajen skrev:

Vad är de för årsmodell?

Och om du är sugen på att sälja hela bilen så vore de väl smartast att lägga in en bild på den nu.
Så folk får se skadorna innan man bestämmer sig

de är en -61a de är sant bara jag hade visste hur man gjorde inte jätte duktig på sånt där

15

en fråga bara, är denna folka svart utvändigt men vita empi , blå på insidan ?   ICQ/an

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

16

Sänt pm till dig

Mvh mazan

Vw Karmann ghia -58

17

mazan skrev:

Sänt pm till dig

Mvh mazan

du har pm

18

Är växellådan orginalet?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

19

Vill du skicka pris på den nerplockade 1600:an samt den 1600:an som sitter i till mig [email protected]
Vart finns den?

20

1300, fungerande 1600 & empi hjulen
Är jag klart intreserad av.
Maila bild & pris så kommer ja med pickan ICQ/ab
[email protected]

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

21

25hpman skrev:

Är växellådan orginalet?

växellådan är en orginal låda

22

För årsmodellen orginal, menade jag.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

23

25hpman skrev:

För årsmodellen orginal, menade jag.

bilen är en 61a men vet dock ej om lådan är en 61 de vill jag inte lova.

24

Är intreserad av 2 sänkta kofångarjärn... ICQ/ab  Även framvagnen är intresant. Priser?

Typ1 bubbla-57 90-tals callooker   
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar

25

Du har PM!  ICQ/ag

Stolt medlem av kompisgänget som kallar sig "Munka-Ljungby Luftkühler"