1

Tänkt beställa därifrån. Hört mycket gott om dom.
någon här som beställt därifrån och hur passformen är
osv. Bilder?
mvh Jimmy

Gammal kärlek rostar aldrig........eller?
Typ1-65           soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet

2

Hejsan!

Jag har beställt innertak och golvmattor till min soltakare från Himmelservice, men med min arbetstakt så har jag inte hunnit mer än halvvägs med montering av innertak.... Så här långt så passar allt mycket bra, och när man ser på grejerna "löst" så är kvalitén på både material och arbete mycket hög i mina ögon!  ICQ/ab  Dessutom är de riktigt trevliga att ha att göra med!

Jag handlar definitivt mina grejer därifrån nästa gång åxå!

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

3

Har för mig att "Norrland" monterade ett sånt i sin förra året och att "Kalle" håller på nu.
Sen hittar du lite annat matnyttigt om du söker på himmelservice här på forumet.

4

Mycket riktigt GB, jag har precis monterat tak från dem. Jag är i det stora hela nöjd, fast jag fick själv sy dit bitarna som ska limmas fast på själva vikdelen av soltaket. Sedan var U-biten ca 10mm för kort i framkant, så där fick jag sy om lite. Men annars blev det bra.

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

5

Låter ju lovande. Får nog bli en beställning då men dom har ju en så tråkig hemsida.
Får maila in en beställning istället.
tack för er information
//Jimmy

Gammal kärlek rostar aldrig........eller?
Typ1-65           soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet