Lägger upp en tråd på min nyinköpta 70:a som var en widebed westfalia men flaket var så ruttet ett det fick bli lämmar istället (sparar stommen) ska sänkas och slänga på mina gamla fivespoke, flaket är som nytt i plåten och behöver endast lite svets jobb på underredet för att bli helt rostfri. Sen är det väl inte helt omöjligt att det blir en ny lack jag är ju av den digniteten att jag vill ha det blankt och inte så råttigt......
snyggt !! den såg man igår

Är detta Skövdegrabbarnas för detta då? "Den andra" gråa wide-bed-pickisen årsmodell 1970 som såldes inom loppet av (ja hur länge det nu var) kort tid...
Ser najs ut! 
kommer från Skövde ja, gav han ett bud under det han skulle ha och fick den.... tycker att den är lite för bra för att använda som trädgårdsbil så det fick bli en tråd om denna nu när det ska fixas lite med den.......
Jag tycker du med all rätt kan tycka att den är bra utan att den för den delen behöver vara "för bra", bara du tar hand om den så kan du gott använda den! 
Fick du nåt liv i snäckan?
Fint objekt. Har du kvar splitpickisen?
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Snäckan fungerar fin fint..... och ja spliten står i garaget med ny ram och fackverk under golvet den har bara stått nu i två år och har bara samlat på mig massa delar, så nu är det bara tid som behövs men den äter inget bröd där den står......
gillart ! 
Är det orginalbredd på framvagnen eller smalnade du nåt?
Snyggt !
Nej den är inte smalnad, tycker det ser ut som en trehjuling om man gör det, imorron ska hästskorna på bak!
Bra jobbat!! Vart det gjort mellan penseldragen? 
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
mmmm...sänkt pickis... 
Nice.
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Fint väder=måla dåligt väder=meka...........
Fint väder=måla dåligt väder=meka...........
Aha är det så man prioterar ?
Bra jobbat .
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967