Snyggt, men varför inte samma bredd på listen som original?
Jag köpte på carlab.se, 16mm bredd.
Typ1-65 soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Shes Getting more Licious
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Snyggt, men varför inte samma bredd på listen som original?
Jag köpte på carlab.se, 16mm bredd.
För ja hittade inget
.. Får kanske bytta
Det är ytterst få i landet som klarar att göra lister RIKTIGT snyggt så det är inget fel att köra med klisterlister,,,,sen att Du har 2 olika storlekar är inte fel heller då den ena är den markerande/dominerande och den andra mer följsam.
Du har nog andra sakeratt lägga tiden/focus på närmsta tiden.
Kör så det ryker!!
Det är ytterst få i landet som klarar att göra lister RIKTIGT snyggt så det är inget fel att köra med klisterlister,,,,sen att Du har 2 olika storlekar är inte fel heller då den ena är den markerande/dominerande och den andra mer följsam.
Du har nog andra sakeratt lägga tiden/focus på närmsta tiden.
Kör så det ryker!!
Tack ska du ha
Jo finns lite å pilla Me
Ska koppla in "flirten" nu tänkte ja så får se hur de går. Hatar el..
Vart lite pilledutt idag med
som jag sa innan så blir de riktigt bra, är så man funderar på en lack på någon av vagnarna! men läggr mej i soffan tills de går över. kram 
Ja har varit arg. jag har vart glad. jag har sjungit å jag har gråtit. Haft ont i ryggen
. ruskigt ont i fingrarna.. Vart pigg å vart hääärligt trött. men. men nu...
Hon är inte perfekt å inte fel fri
Men hon är MIN.. Jag har gjort de själv å de ba FETT värt de.
ahhh hon gör sig i solen ❤
Grymt med ett eget stuk till skillnad mot alla som åker runt med rostiga bubblor och takräcken!!
Lite egen mix och ett kryddmått 70-tal!!
Bra mix!
Lek och ha kul nu då det är sommar.
Hos Dig kommer hösten om 3 veckor va? *blink*
Fast ögonlocket fram ser lite skevt ut,,,,lr är det meningen att den ska skela?
Ser bra ut, du e duktig, med nya maskin så kommer ni ha sjukt kul, bra jobbat <3
Anders
Ja har varit arg. jag har vart glad. jag har sjungit å jag har gråtit. Haft ont i ryggen
. ruskigt ont i fingrarna.. Vart pigg å vart hääärligt trött. men. men nu...
Hon är inte perfekt å inte fel fri
Men hon är MIN.. Jag har gjort de själv å de ba FETT värt de.ahhh hon gör sig i solen ❤
Ser mycket trevlig ut
Jäkligt bra jobbat
/// Micke
Gryymt!
Den vart snygg. Verkligen både classic och egen samtidigt.
Sen är det väl inget fel på rost och takräcken än om det verkligen är genomsyrat i hela kulturen. Moden kommer och går....rosten likaså 
Härligt! Slotmags och lagom feta däck är underskattat!
fy fan vad du är duktig babe! blir så grymt ju. kul att dina ider blev så klockrena. Puss.
Jo blod,svett och tårar är det som gäller för att få det som man vill. Du har gjort ett fantastiskt jobb, på 2 månader va? 
Bra jobbat !
Jo blod,svett och tårar är det som gäller för att få det som man vill. Du har gjort ett fantastiskt jobb, på 2 månader va?
Tackar... Började den 18april typisch
Är.lite små filande kvar men inge jätte stort
Snyggt jobbat:) Läckert stuk, gillar´t!
Mvh Mikael
Kanon,snabbt jobbat..en förebild för alla inklusive mig själv som aldrig kommer igång och jobba på sina bilar.. 
Stort Grattis och megaberöm för stilen och hantverket! Läckert!!
Hoppas få se den " live " i sommar, ngt mer söderöver? BRC Tierp, kanske? 
Bra kämpat 
Bra jobbat!!
Grymt med ett eget stuk till skillnad mot alla som åker runt med rostiga bubblor och takräcken!!
Lite egen mix och ett kryddmått 70-tal!!
Bra mix!
Lek och ha kul nu då det är sommar.
Hos Dig kommer hösten om 3 veckor va? *blink*Fast ögonlocket fram ser lite skevt ut,,,,lr är det meningen att den ska skela?
Hehe ögonlocken ska va så. Hon får ett ansiktsuttryck just nu en uppgiven blick hehe men vrider man in dem så ser hon vrång ut
Jo jag fick intrycket att det var nåt sånt....
Well OK nu då Du fått så många ryggdunkar och medhårs-smekningar kör vi lite föslag på framtiden.
Vad tror Du om mindre blinkers på framskärmarna?? lr sätta dem nere där kromgallerna är i framskärmen?- lr pilar??,,,jo, jag vet Du ny´ss lakerat så det blir tufft,,,
Där kromgallerna sitter skulle man kunna göra nya som har "VW" emblem istället??
Sen backspeglarna,,, hmmmm vad sägs om ett par peepmirrors som stter uppe på A-stolpen?? OK man ser inget i dem, men det gör Du väl knappast i de som sitter där nu heller... Skippa dem helt?
Alla mina bilar som är äldre än -69 kör jag utan speglar på utsidan¨.
Ja jag vet att en trucker gärna vill ha rejäla speglar och sätter stolthet i att titta i dem när man backar- men... how about letting go?? Ge sig ut på djupt vatten och leva livet lite wild&crazy? Utan att känna fotfästet hela tiden?? Känna pulsen slå.....
Kanske testa ett nytt grepp i Baggekretsar och köra med raka bakhjul??- Det går att sänka ändå ju( bara lite mer jobb)
Du vet att jag gillar bilen, det gjorde jag redan innan lack- men vill ändå ge lite ideer inför framtiden istället för att bara dunka rygg
Uppskattar verkligen all feedback alla idéer p ryggdunkar..
Dehär Me blinkers ja dom är nu är lite för stora. Så ska fundera ut nå skoj.. Hehe ja dedär ne kromgallret är ju kul sätt du säger dör samma tanke har slagit mig faktiskt så ja..
Näst på tur i min idé bank är ju en litt ilsken motor. Har i helgen bu känns att min lilla 1300 spinner fint å gör lätt 120 på landsväg vilket känns awsome så.. Men har ju tunga fötter å gillar åka fort hehe Me litt dragracing sen yngre dar som sitter i då får.man mersmak när de går fort.. Så ska bygga nå skojj på 1600 block. Har lite idéer som ska få bero lite i ideebanken
Ja vill ju hemskt gärna inte vara som andra hehe vill ju göra min grej å all The way...
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Shes Getting more Licious
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.