Funderar starkt på att sälja min splitbuss. Tillfällig sinnesförvirring kanske.
Den är besiktad men kräver mycket jobb för att bli fin. Den är byggd som en 11 fönsters men inregistrerad som panel. Den har idag paneldörrar på sidorna och vänstersidan är igensvetsad. Det följer med lastdörrar med fönster i renoverbart skick. Framsätet som sitter i ingår ej då det är mitt baksäte från bubblan. Det följer med en 2+1 soffstomme från en splitbuss. Stommen är blästrad och grundad.
Bakskärmarna är breddade med plastskärmar och trösklarna är inte original. dropplisten på högersida är inte original och behöver fixas. Det finns ett litet hål i taket bak.
Golvet fram är lappat men det följer med golvhalvor från autocraft.
Motorluckan sitter på plats men är en sorgligsyn.
Rambalkarna är solida det finns någon enstaka lagning.
Allt i bromsväg är bytt.
Elsystemet är ny draget.
Motorn är ny byggd på arborrat block och med nya cylindrar och lager. Dock läcker den lite olja, troligen från oljepumpen.
Reduktionsväxlarna har fått nya lager och håller tätt däremot droppar det lite från ena gavel på växellådan. inga jätte mängder.
Här finns min projekttråd http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=10293
Jag kommer lägga upp nytagna bilder under nästa vecka då jag är på resande fot fram till på söndag. Jag kommer inte kunna svara på frågor förens på söndag.
jag kommer inte skicka några bilder på PM utan det jag tar kommer jag lägga upp till alla.
Jag tänker mig ett pris kring 75000 men är inte omöjlig om du har varit här och tittat och vet vad du budar på.
Jag önskar helst mail kontakt initialt då jag har ett arbete med mycket möten.

.....