Men så liten e den väl inte tänkt att bli ju, men i övrigt e det ju rätt med bra delar o bra jobb
Anders
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Shes Getting more Licious
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Men så liten e den väl inte tänkt att bli ju, men i övrigt e det ju rätt med bra delar o bra jobb
Anders
Snyggt! 
Har läst men ej förstått....bilderna var ju fina ändå !
Det är lika kul varje gång att se folk ta hand om dessa rullande känsloskapare till bilar. Kommer bara ihåg min första bubbla och hur många timmar som lades ner på den. Den verkar bli riktigt fin....riktigt fin! Gillar din touch med tyget på dörrsidorna och hyllan. Sätta egen mysfaktor är ju ändå hela grejen!
Är det dax kanske för pinstripe på nya lacken? Vet att du frågade för nått år sedan. Kanske du e stadig på handen och kan utföra själv ?!
Syns på vägarna!
Tack å bock för dom orden.. Jodå är sjukt sugen på å randa lite. Men vet inte om ja klarar de själv men man får se hur de blir de finns på min wish list iaf
Ja idag är dagen då jag får veta när jag kan hämta hon.. Hoppas på i morgon å då vet ni vart ni finner mig i helgen... Well ohyes garaget givetvis.
Deadlinen som va 1 maj vart ju en flopp men Who Cares. Im still going strong.
Ny deadline är 19 maj. För 20 maj är de date med alla das auto peeps å en helg i Lycksele. Fakking jävla underbart..
Nån sa.. Hmm blir kanske lite tajt om tid ändå.. Svarar: äh fan dygnet hsr 24 timmar å ja jobbar bara 8 av dom.. Måste ju gå..
.. Dom.flina bara å skratta hehe
Vi får se vem som hade rätt.
Check lista
Lyktor ✅ hoppas dom får rum bara
Clips ✅
Fotsteg ✅
Fönstergummi ✅
Inredning ✅ inte helt klart dock
Framruta ✅
Nya framdäck.. Snart..
Over and out Boys and Babes
Får du bara bilen i tid så löser du resten av jobben, strula till sig kan det alltid göra men det borde gå som på räls, envis e du ju så jag ser inga bekymmer.
Anders
Ja idag är dagen då jag får veta när jag kan hämta hon.. Hoppas på i morgon å då vet ni vart ni finner mig i helgen... Well ohyes garaget givetvis.
Deadlinen som va 1 maj vart ju en flopp men Who Cares. Im still going strong.
Ny deadline är 19 maj. För 20 maj är de date med alla das auto peeps å en helg i Lycksele. Fakking jävla underbart..
Nån sa.. Hmm blir kanske lite tajt om tid ändå.. Svarar: äh fan dygnet hsr 24 timmar å ja jobbar bara 8 av dom.. Måste ju gå..
.. Dom.flina bara å skratta heheVi får se vem som hade rätt.
Check lista
Lyktor ✅ hoppas dom får rum bara
Clips ✅
Fotsteg ✅
Fönstergummi ✅
Inredning ✅ inte helt klart dock
Framruta ✅
Nya framdäck.. Snart..Over and out Boys and Babes
20 maj det är ju gott om tid, tycker att när man läser om alla som ställer ut på typ Elmia och andra ställen så har det skruvats in i sista stund innan avresa så det ska nog ordna sig ska du se :-)
Den kulören, läckert som fan! Diggar inredningen också, keep it up!
Deadlinen som va 1 maj vart ju en flopp men Who Cares. Im still going strong.Vi ser nu att vwato hade helt rätt.
Check lista
Dubbla turbo ✅ hoppas dom får rum bara
Insprutning ✅
Wheeliebars ✅
Förstärkt växellåda ✅
Helbur ✅ inte helt klart dock
Lexanrutor ✅
Nya Hoosier slicks.. Snart..Over and out Boys and Babes
Ser lovande ut.. 
Coolt coolt
råttor i all ära, men det är så jävla kul med en ny lack!
Blir grymt bra det det där.
Anders
hände liten idag Me. Gäller å skynda långsamt
Känns som du får leta någon bättre inställning på kameran nu är ju bilen typ grön jämfört med tidigare bilder :-)
Haha ja eller ta bilder ute i solljuset 
Mycket fint blir det
Anders
aussi stuk, coolt 
Snyggt! Är det vw:s caddy-blå?
Mvh Mikael
Njä är.. Så nära seablau blandat som möjligt
Kul dekor!
Väm har tillvärkat den nädrä listän??
lr är det en köpe-klistra-på-list?
Kul dekor!
Väm har tillvärkat den nädrä listän??
lr är det en köpe-klistra-på-list?
Eftersom ja inte visste hur ja ville ja de så är de klister list. För ville inte göra hål i karossen p sen vart de skit.. Men Kan nog bli å göra lister sen
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Shes Getting more Licious
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.