I väntan på att Lasse lägger upp bilder så drog jag ihop en film http://www.youtube.com/watch?v=7tR4tAk33zM
Schysst med en film.
Det är alltid roligt att se karavanfilmer 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Bad camber 20110716
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
I väntan på att Lasse lägger upp bilder så drog jag ihop en film http://www.youtube.com/watch?v=7tR4tAk33zM
Schysst med en film.
Det är alltid roligt att se karavanfilmer 
Här kommer bilder på vad jag fann först på vägen upp, o sen även en på vägen hem.

Denna stolta 14 åring hade penselmålat sin 65:a för att den skulle se fräsch ut. V. tröskel var ett minne blott...o killen hade inget garage att vara i. Men, som han sa: Jag har fyra år på mej...

Denna buss hittade jag längs en grusväg som min GPS tyckte att jag skulle ta...himla bra grejor! Den var till salu stod det på en lapp. En -75:a. Ser inte så tokig ut, eller hur? 
Jävla GPS:er att ställa till det. 
Jag började väl ungefär på samma sätt som killen med bubblan
Nu har jag iaf oisolerat kallgarage på vintern! 
Denna buss hittade jag längs en grusväg som min GPS tyckte att jag skulle ta...himla bra grejor! Den var till salu stod det på en lapp. En -75:a. Ser inte så tokig ut, eller hur?
GPS?
Var gång vi är ute så envisas du med dina kartor. 
Jag köpte en för en månad sen. Du ser så bra den är. Men jag har kartan med, som jag sätter ett kryss i. 
Mitt bildbidrag från denna trevliga tillställning kommer här och nu. Bättre sent än aldrig...

Mitt bildbidrag från denna trevliga tillställning kommer här och nu. Bättre sent än aldrig...
Skön bild Kalle, bussar så långt ögat når 
Det är säkert 
Hola. GB, jag la bilderna under bc träfftråden. Ska jag flytta hit dom?
Hola. GB, jag la bilderna under bc träfftråden. Ska jag flytta hit dom?
kan ju ha dom på båda så många som möjligt får chans att se mästerverken 
Skön bild Kalle, bussar så långt ögat når
Håller med, "bortom den där bussen ser man ännu en buss"!
Riktigt najs!
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Bad camber 20110716
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.