1

hejsan, jag vet inte riktigt var och hur jag ska posta ett inlägg då jag blev medlem för någon dag sedan,men jag försöker här.
det är såhär att jag har precis köpt min första bubbla,är inte så jätte insatt i vw men jag försöker lära mig.

vad betyder "lim" ?

och sen undrar jag om ni har lite tips på lite sidor där man kan köpa inredning,chrome,och tillexempel takräcke? och typ "logos",både dyra och billiga sidor.
jag vet där finns vwimporten och vwcustomspeed. tack på förhand. mvh bella ICQ/ab

the lower to the ground the closer to hell, thats where we all are going anyway

2

bellanilsson skrev:

hejsan, jag vet inte riktigt var och hur jag ska posta ett inlägg då jag blev medlem för någon dag sedan,men jag försöker här.
det är såhär att jag har precis köpt min första bubbla,är inte så jätte insatt i vw men jag försöker lära mig.

vad betyder "lim" ?

och sen undrar jag om ni har lite tips på lite sidor där man kan köpa inredning,chrome,och tillexempel takräcke? och typ "logos",både dyra och billiga sidor.
jag vet där finns vwimporten och vwcustomspeed. tack på förhand. mvh bella ICQ/ab

Skulle lim kunna komma från tyskans limo/limousine något som brukar vara vad vi i Sverige kallar för en sedan, alltså en bil med fyra dörrar annars har jag inte en aning :-)

Delägare till Bubben - a work in motion, eller något föreställande en calwannabe med 1500 motor

3

http://www.classicvw.se/
www.folkabiten.com
är bra sidor  Default/hmm

och ja ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

4

Johan W skrev:

http://www.classicvw.se/
www.folkabiten.com
är bra sidor  Default/hmm

och ja ICQ/ab

Antingen så är jag totalt dum eller så är det uppbyggnaden av folkabitens som är märklig för jag har nog aldrig riktigt förstått mig på den sidan :-)

Delägare till Bubben - a work in motion, eller något föreställande en calwannabe med 1500 motor

5

Jo den är lite speciell, tomas säljer nog mest över telefon och på träffar men kolar man i prislistan så hittar man nummer som man kan söka på och behöver man en del och har vw numret så funkar den rätt bra och listan finns i tryckt form med och då blir det logiskt  Default/hmm

Också har han mycket mer än det som finns där så ett samtal till han kan vara mycket givande, han tipsar även om andra som kan ha det han inte har och kan mycket och så är han trevlig att snacka med oxo ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage