Jag inser att jag inte kommer så långt ner i prioriteringslistan att min flakcykel kommer igång inom en överskådlig framtid.
Så jag testar att sälja istället för att snubbla över den och få ont i samvetet 
Det är en ram från en "modell 460" från MCB, monark-crescent bolagen. Troligen tidigt 50 tal.
Ramen är blästrad, grundad och flakdelen är målad vit/röd. Bakre ramen är fortfarande i grundfärg.
Jag har skaffat ett framhjul(24") som ingår, det är ett framhjul från en postcykel, så det är en bred fälg med ett nästa nytt brett däck. Däcket är tydligen svårt och dyrt att hitta nuförtiden.
Det ingår även några skärmar, kedjeskydd och pakethållare, 50/60tal
Ramen är lite rostig i ramen runt flaket, och vill man göra det ordentligt så bör man byta lite vinkeljärn och nån plåt. Jag hade tänkt lägga en tjock playwood skiva i flaket, då syns det knappt. Och hela ramverket är överdrivet starkt, så det lär hålla endå... 
Pris för detta : 1000kr
Det är några hundra under vad jag lagt i inköp, blästring och hjulet.
Vill man göra det enkelt för sig kan man köpa min postcykel(60tal) oxå. Den har dom andra två hjulen som behövs till flakcyklen 
24" fram och 26" bak. Däcken har jag bytt för 7-8 år sen och inte cyklat mycket.
Pris för postcyklen :1000kr
Postcyklen säljs inte om inte flakcyklen säljs.
Reklamblad från förr, med "modell 460"
http://raketsport.com/mcb_transport.htm
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"