1 Senaste redigerad av BussTomas (2016-04-20 00:33:18)

Våren kommer med stormsteg och jag har annat för mig än att fixa det sista på panelen. Dessutom tänkte jag köpa en bit mark av en jobbig granne så att det blir lite lugn och ro här hemma.

Ett mycket enkelt objekt som du fixar själv i vårsolen på garageuppfarten utan vare sig skilsmässa eller långa skitiga nätter i garaget med svetsblänk och  svetsloppor som studsar in i öronen.

Jag har ägt denna splitbus i tolv år. Tog den till bussfest i Båstad i somras. I papprena står det att den är godkänd för 557hk (!) så det ska inte vara några problem att trimma den och få igenom besiktningen. Den rost som var är fint lagad.

Möjlighet finns att sätta i dörrar med fönster i så att det bli nästan som en kombi, för er som hellre vill ha en fönsterbuss. Dock behöver vänster dörrpar tas upp eftersom tidigare ägare har spacklat igen dessa.

Är du seriöst intresserad så snackas vi först innan det blir fler bilder. Eller om du kommer och tittar.

Bussen står i Skåne.

Jag har ingen tokbrådska att sälja så du hinner både prata med tanten och banken.

120000Kr eller högre bud. Fri prövningsrätt (det betyder att jag säljer till den som jag tycker verkar lämplig)

Projekt ska man ha, många och stora.

2

Här kommer bilden också.

Post's attachments

Attachment icon IMG_6465.JPG 832.81 kb, 62 downloads since 2016-03-20 

3

Faen vilken jävlig buss!
Skulle kunna köpa den bara för nummerskylten  ICQ/ag

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

4

Mogge skrev:

Faen vilken jävlig buss!
Skulle kunna köpa den bara för nummerskylten  ICQ/ag

Den är en riktig devil på vägen ska du veta! ICQ/ab

5

Är riktigt intresserad hör av dig på 0705212945 eller [email protected]

6

http://boxerville.se/forum/misc.php?item=42548&download=0

7

Är den såld eller har du den kvar ?

8

Såldes och betalades inom ett dygn efter att annonsen kom ut  ICQ/ac  Ångrar att jag sålde den men vafan, den kommer att bli fin i sitt nya originalstuk.