Hej, söker en weber 36:aIDF omg, hoppas nån har en liggande då min har blivit sjuk!!
Mvh,Stefan.

Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Weberförgasare, Akut!! "FIXAT"
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej, söker en weber 36:aIDF omg, hoppas nån har en liggande då min har blivit sjuk!!
Mvh,Stefan.

Vilken sort? IDF , DCD , DCN...
Sorry, IDF! 

finns en till salu här: Vwnettets markedsplads for luftkølede vw biler og dele 800:- DKr 
Dum fråga men varför går den inte att reparera?
Ingen dum fråga, den fick vatten i sig för tre år sen ca, ovetandes skulle ja använda dom nu å såg att den här ärrjat så att det e stopp i ingjuta delar som ej går att byta eller få rena så stopp i bränsle vägen typ!

Det går att borra ur pluggarna och rensa alla kanaler.. sen kan man ta en klump bly och knacka i.. Svårare om det frätt hål mellan kanaler.. på utsidan kan man testa kemisk metall (tex JB weld).
Tackar för tipset tänkte dock att snabbast e att hänga på en annan så kan ja reparera den gamla i lugn å ro!

Jag kan hjälpa dig med ultraljudstvättning om du tror att det kan hjälpa dig att få snurr på den. Jag har gjort iordning många fuggar som funkat kanon. Dock vet jag inte om det är boten mot ärg.
Tackar för det, har dock motorn hos Landelius å ha har dömt ut den men man ska aldrig säga aldrig!

Skulle tro att man behöver ta ur pluggar och köra en hård flaskborste i kanalerna om det ärgat ordentligt.. ultraljud funkar prima på allt som inte blivit hårt.. det är iaf min erfarenhet av det.
Det är en god idé att använda nån kork 2taktsolja i bensinen (pga mängd alkohol i bensin).. Vid avställning är det bra att köra på lite alkylatbensin det sista man gör. Med tidigare hobbybil som gått på e85 har jag sprayat mängder 5-56 i insuget precis innan avställning.
Hej det va trevligt vad vill du ha för den??
Mvh.Stefan. 

Det på bilden, 400kr med frakt.
Ok om du fyller dem behövs inga bestycknings munstycket dom tar ja från den trasiga! 

Vad ska jag fylla med då? Det mesta som är borta har ju med bestyckning att göra 
Behöver du nått mer än det på bilden?
Hej Lasslo, kan du ringa mej har et par frågor!! 0702068018 

Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Weberförgasare, Akut!! "FIXAT"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.