!!Nu är jag i stort behov av delar igen!!
Skulle fått en leverans med förgasare, luftfilter och lampinsats idag. Men pga dels Schenker tappade bort första paketet och att det uppstått lite annat på det andra paketet så får jag inte några grejor innan helgen.
Och jag har besiktning på Måndag morgon som jag tänkt meka klart de sista till.
Så jag är i riktigt stort behov utav förgasare som passar på en 1600 motor med medföljande luftfilter eller något som fungerar på den. Sedan skulle jag behöva enbart själva insatsen till en framlykta. Alltså den strömmen går igenom till lampan.
Någon i närheten utav Söderhamn som har detta, så hör av dig!
Jag kan åka en bit för att hämta.
Tack på förhand!
/ Sebbe
Tjena!
Håller på att fixar min Bubbla nu innan besiktningen som är på Måndag den 25e..
Det som jag är mest i behov av är en bak bromstrumma! Jag tror det sitter en typ 3 vxllåda på bilen.
Sedan skulle jag vilja få tag i ett par stöt-dämpare till framvagnen, sitter en gruben utan dämpare alls just nu.
Och dämparna behöver bara klara av en besiktning.Det är väl det jag vet just nu som jag måste ha.
Vore verkligen guld om någon sitter på detta och är villig att sälja.Jag bor i Söderhamn och kan åka en bit för eventuell avhämtning, annars funkar ju att skicka. Betalar självklart frakten.
Men måste ha grejorna innan helgen. Lite väl snabba ryck kanske...Tack på förhand!
Mvh, Sebbe
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019