Blaupunkt skrev:Får man boka upp sig på en plats i vagnen torsdag-fredag?
//Per
Det blir dyrt
Ok, får väl sälja en bil då.
http://perlut.com
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Rat Bay#4
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Blaupunkt skrev:Får man boka upp sig på en plats i vagnen torsdag-fredag?
//Per
Det blir dyrt
Detta är en klastrevlig träff, med flera trevliga bilar som brukar dyka upp!
Personligen hoppas jag, så som jag sagt tidigare att flertalet från vw scenen i dalarna dyker upp med era luftkylda vw´s! Ni har ju bara några mil...
Det brukar kunna bli både "frågesportstipsrunda" och "Burträskspecial", fram på småtimmarna....
Frågan är ju Kuus, om det inte är dax att anmäla in detta till ccw också, så det står med där i programmet, men kanske bara att träffen "officiellt i programmet" bara är tex torsdag?!
Jättebra arr, så räkna in mig, men jag behöver ju inte dyr-hyra in mig i en mysig tältvagn, för jag har ju majonnäsfabriken med mig....
Vål mött! bara drygt 5 månader kvar!
Kuus skrev:Blaupunkt skrev:Får man boka upp sig på en plats i vagnen torsdag-fredag?
//Per
Det blir dyrt
ja gör det! jag har ju motorn kvar här hemma...
Snart är det dax, det är nära nu! Börja råta in vecka 31 i kalendern, och, har du något annat inplanerat, ändra om den planen 
kanske skulle pricka in detta
kanske skulle pricka in detta
Klart du ska 
Men vilken dag !? Torsdag som vanligt.. ?
Torsdag som vanligt, men dom som e Hardcore kommer typ lördag vecka 30.....
Men, för dig Melange.Hans äre torsdag som gäller
Torsdag, då är det marknaden på andra sidan vägen, och på kvällen tänds grillarna, och vi dricker medhavd dryck, och äter medhavd mat, och svarar på några busenkla folkarelaterade frågor, och har allmänt mysigt/trevligt/roligt/ball!
Kommer bli bra dedär!
Är det alltså Lördagen den 6 Augusti??? eller?
Är det alltså Lördagen den 6 Augusti??? eller?
Då har nog dem flesta dragit hem.
Classic car börjar vecka lödagen 30 juli vecka 30 o håller på till 6 augusti vecka 31.
Det är iallafall tosdagen den 4 augusti som marknaden börjar, och jag antar att det är då det dyker upp flest bilar (Folk) + att Danne kommer att hålla den återkommande tipsrundan, Men folk är välkommna hela vecka 31.
Ska snickra ihop nått program så fort som möjligt.
Vad tror ni som är sugna på att komma, att jag kanske kan ordna med frukost.
Kuus
Klistrar in första posten
Tråd: Rat Bay#4Då var det dags igen!
Som tidigare så kör vi träffen V.31 Hemma hos oss i Rättvik, under Classic Car Week.(firar 20år)
Drop in hela veckan, finns möjlighet till Camping hos mig ( Duschmöjligheter finns på Badhuset ca 1.3km från mig.
Schema för veckan kommer senare.
MVH Kuus och Angelica
Bilder från tidigare träffar.

Ska äga en Barndoor innan jag dör......blir annat under tiden
lyckas jag ta ledigt marknadslördagen kikar jag in och säger hej. ska jobba då är det tänkt 
Fan, kommer hem från Kanada den 4e. Är det typ den 4e som "storfesten" blir?
Fan, kommer hem från Kanada den 4e. Är det typ den 4e som "storfesten" blir?
japp
goopher skrev:Fan, kommer hem från Kanada den 4e. Är det typ den 4e som "storfesten" blir?
japp
Jag siktar på att slagga över i år så man får ta en bira så det är bara att skynda dig hem 
Jag kommer, och tar med mig bussen
Kung Martin! Då syns vi! Å det brukar bjudas på en Burträsk sunrice framåt småtimmarna....
Inte bangar väl du?!!? 
Beror ju lite på ska köra på fredage ska till övik med bussen och tjejen.
Kommer att vara där flera dagar under den vecka så det ska nog hinnas med
Kung Martin! Då syns vi! Å det brukar bjudas på en Burträsk sunrice framåt småtimmarna....
Inte bangar väl du?!!?
Åh, träff på hemmaplan...va kul! 
Beror ju lite på ska köra på fredage ska till övik med bussen och tjejen.
Kommer att vara där flera dagar under den vecka så det ska nog hinnas med50 split skrev:Kung Martin! Då syns vi! Å det brukar bjudas på en Burträsk sunrice framåt småtimmarna....
Inte bangar väl du?!!?
Fast.... jag är bara där torsdag kväll å fredag... Men, vi får väl ta ´n tidigt på kvällen 
Burträsk sunrice å dannes frågesport brukar vara en given och bortglömd(dagen efter) suxe!
Får man komma in med en vattenskadad Gipsy på din gård Kuus?
Har inte skaffat någon ny luftkyld farkost än och skulle gärna vilja vara där om jag kan komma loss.
I så fall är det torsdag som gäller för mig eftersom det ska fiskas kräftor i stugan på fredagen.
Snälla... 
Det går ju parkera i skogen bakom kuus huus, så det kan vän inte vara något problem 
Det går ju parkera i skogen bakom kuus huus, så det kan vän inte vara något problem
det finns plats 
50 split skrev:Det går ju parkera i skogen bakom kuus huus, så det kan vän inte vara något problem
det finns plats
I skogen, eller får jag vara med på framsidan?

Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Rat Bay#4
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.