Hallå!
Kollar om det finns intresse för att köpa min 59.
Den är besiktigad t om juni 2017.
Den är helt orginal med matching numbers.
Jag hade den till försäljning på blocket i höstas, men det blev inte av att jag sålde den.
Bl a p g a att flera spekulanter i all vänlighet berättade om hur cool den skulle bli med lite modifieringar. Det ledde till att jag fick värsta beslutsångesten och beslutade mig för att behålla den. Nu är det vinter och jag kan tänka mig att sälja. Provar här på forumet nu, och funkar inte det så provar jag på Blocket igen längre fram.
Prisnivån disuterar vi, men jag tänker mig trakten av 30 kkr, lite beroende på vad som ska ingå. (alltså reservdelar etc.)
Till det som definitivt hör till bilen är t ex orginal pilar.
6V är det fortfarande.
Inga egentliga modifieringar är gjorda.
Försöker med lite förtydliganden för att inte dra på mig forumets vrede ;-)
- Bilen finns utanför Borlänge
- 6V
- Ja, rost finns. Bl a i hjulhus, trösklar, reservhjulsbalja. Bilen är dock besiktigad i detta skick i somras.
Jag skickar gärna fler bilder bara jag hittar dom. Dom ligger på något USB någonstans.
Men bäst är så klart att du kommer och tittar och skapar dig en egen uppfattning.
Är du intresserad så hör du av dig . PM:a gärna.
Jag för också viss dialog här på forumet om frågorna är av allmänt intresse
har skickat PM
Shit!
Nu börjar det bli vår och man blir riktigt sugen.
Hur ska jag göra? Sälja eller köra en sommar till?
Kan man få lite peppning, tack :-)
Sorry om du uppfattar det så. Jag finns faktiskt i Borlängetrakten
Jag kollar inte på forumet så där jätteregelbundet men mailen kollar jag minst en gång i veckan (
) och där har jag inte sett något.
Dock har det hänt vid alltför ivrig spamrensning att också skarpa mail sorterats bort.
Så jag kan bara be om ursäkt och be er försöka igen.
Jag lovar inte att vara mer aktiv, men ska kolla mer noga i mailen så att inget slängs i brådskan.
Ha det gött!
Hej finns det möjlighet att få lite bilder?
6 2016-04-24 09:45:43 Senaste redigerad av Pellehonk (2016-04-24 09:47:14)
Jaha, nu åkte den upp på Blocket. (annonsen ska väl granskas, men snart så....)