1

Vilka ska dit?
Jag drar dit på Lördagen  ICQ/af

http://www.volksworld.com/volksworld-show

https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/9/2015/09/volks-SHOW-LOGO-2016-e1446030745764.jpg

2

Givetvis! Åker fredag hem måndag. Inköpslistan är låååång ICQ/ab

Jag längtar redan ICQ/ag  ICQ/ag

Typ2 1953 barndoor 11W, Typ2 1961 panel, Typ2 1968 buss,
Typ1 1963 soltak (Herbie), Karmann ghia 1967 m.m.

3 Senaste redigerad av David h l (2016-01-21 23:00:30)

Givetvis! Det är nog sjätte året nu för oss. Vi bor i London o ta tåget dit ut på lördag morgon

|o\/o|

4

Trevligt, vet ett par till som åker också så det blir lite svenskar  ICQ/ab
Själv så åker jag till London med familjen och smiter iväg Lördag för lite egentid  ICQ/ag

5

Vi åker Fredag till Tisdag

6

Japp Åker dit fredag hem måndag. Svenskträff i baren ?

7

Blir tyvärr ingen trip dit i år  ICQ/ac . Har varit där ett flertal gånger och är alltid lika kul och trevligt.

Typ1 bubbla-57 90-tals callooker   
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar

8

Man får väl ta Boxerville hoodien på sig så de man inte känner sen tidigare kan säga hej  ICQ/ag

9

Vaaa..... Är det inte du på profilbilden ? ICQ/af

10

har inte så långt hår...  ICQ/ad

11

Ovaltyp2 skrev:

Japp Åker dit fredag hem måndag. Svenskträff i baren ?

Ja! bra initiativ,  13:00 i baren ovan entrén kanske ?
ovalen! vi träffades för två år sedan ( tror jag)

|o\/o|

12

Var bor folket då? Jag å Helsing tänker åka över, men, vi har inte löst boendet mellan fredag och lördag...

Hur många av er som är över gör en tvådagars?
Förra (första) gången jag var över var ju isamband med utställning av zwittern, så då var jag där alla tre dagarna....
Lördagen är ju given, men hur brukar ni göra med söndagen? Löser ni biljett till showen före, eller på plats?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

13

Tror det David  ICQ/ab
Svensk eller Engelsk tid ? ICQ/af // Magnus

14

50 split skrev:

Var bor folket då? Jag å Helsing tänker åka över, men, vi har inte löst boendet mellan fredag och lördag...

Hur många av er som är över gör en tvådagars?
Förra (första) gången jag var över var ju isamband med utställning av zwittern, så då var jag där alla tre dagarna....
Lördagen är ju given, men hur brukar ni göra med söndagen? Löser ni biljett till showen före, eller på plats?

Vi har löst helgbiljetter redan för man vill inte stå i dom köerna på morgonen!
Bor en bit bort i Walton-On-Thames.

Typ2 1953 barndoor 11W, Typ2 1961 panel, Typ2 1968 buss,
Typ1 1963 soltak (Herbie), Karmann ghia 1967 m.m.

15

Beställde biljetter till London för mig och familjen idag och smiter också iväg till Volksworld över lördagen. Någon som vet hur man bäst tar sig till träffen från London på lördagsmorgonen?

16

T2 Grand Slam skrev:

Beställde biljetter till London för mig och familjen idag och smiter också iväg till Volksworld över lördagen. Någon som vet hur man bäst tar sig till träffen från London på lördagsmorgonen?

Tåg  ICQ/ab
Jag drar från norra london lördag morgon med tunnelbanan till Waterloo station där jag tar tåget till Esher station och därifrån blir det en liten promenad till träffen  ICQ/ab

17

Det sket sig med Volksworld för mig...
Men har redan köpt och fått hem en endagsbiljett för lördagen.
Nu har jag ju ingen användning för den så om det är någon som vill
köpa den av mig så hör av dig.
Om jag fattat det rätt på hemsidan så kostar det £27 att betala vid
dörren, jag gav £12 vid förköp.
/Micke 0705-68 35 55

18

Vi är några från "Gävle" som åker, går på Volksworld åtm. 1 dag. Herman som är "reseledare" så inte helt klart hur vi planerar  Default/lol

Ta på er varmt pojkar, och glöm inte dynamiten...

19

Dr Düsseldorf skrev:

Vi är några från "Gävle" som åker, går på Volksworld åtm. 1 dag. Herman som är "reseledare" så inte helt klart hur vi planerar  Default/lol

Men så jäkla trevligt! Jaq och Martus Von Af Helsingsnopp ska dit oxå! Ska vi dansa disco på kvällen månne???

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

20

Disco ? Danne det vet du...... ICQ/ae

Ta på er varmt pojkar, och glöm inte dynamiten...

21

Nära nu  ICQ/af
Några fler som ansluter ?

22

Ja fan nu börjar man längta ICQ/ag

23

Biljetterna kom hem i förrgår, hotell å resan är redan betald, vad kan gå snett??

See ya there!

PS, sa vi baren kl 13.00 enligt sol-uret? (för visst har vi beställt samma väder som 2014!!!!)

ICQ/af

Tel 07noll357185ett

24

Åker till London på fredag och hem tisdag. Har köpt tvådagarsbiljett. Bor nära Victoria Station och tar tåget från Waterloo på morgonen. Vi ses i baren 13.00 på lördag (och söndag?).

25

Ja jag får tacka för en trevlig träff i träffen vi var ca20 svenskar som mötte upp i solen.
I år så var det rekod i bilar på parkeringen på utsidan bara parkeringen är kul i sig

|o\/o|