201

Ännu en lyckad o trevlig träff med glada o trevliga entusiaster ICQ/ab

202

Tack för en supertrevlig träff! ICQ/ag

203

Stort tack till Jonas, Lasse och alla medhjälpare för en grym träff! /vi som åkte tidigt

204

Alltid lika trevligt att komma upp till dalarna. Tack för en bra träff.

Typ2 Eh bay 1973

205

Tack för en trevlig träff  ICQ/ab

206

almis skrev:

Tack för en trevlig träff  ICQ/ab

X2 ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

207

Tack för ytterliggare en kanon bra träff.
Som vanligt alltid lika trevigt att komma till Borlänge.

// Tony

70:a Cab, Gazzer, Variant

208

Tack för en mycket trevlig träff!

---  java grün bubbla -66  ---
---  ulmen grün buss -71  ---

209

Kan bara hålla med, jättetrevligt. Nya platsen var mycket trevlig. Många fina bilar men det är framförallt alla trevliga människor (besökare och organisatörer) som gör träffen.  Dock var köplusten låg hos besökarna på marknaden vilket bara kan tyda på att jag hade för höga priser eller totalt ointressanta prylar med för att sälja, så jag får skylla mig själv  Default/lol  Dock är det kul att tjöta lite...

Ser redan fram emot fyran

//Morgan Orb, Ströboxers Köping

210

Tack för en bra och trevlig träff! Kul med karavanen dit också:)

/Marcus

Guldmetallic 1303 S -73

211

Tackar för en kul och trevlig träff  ICQ/ab

Typ 3 Blå Variant 1600 - 68, Typ 1 -61, Grön, Typ 1 -75 Cab Brun,  Typ 2 T3 -81 Blå SCA-camping

212

Tack Lasse, Jonas, Tuna Horsemountain och övriga medhjälpare för en kanonträff! Nästa år ställer jag gärna upp och hjälper till att anordna det hela.

Som jag pratade med herr Gravrost själv om, att karavanen var ett lyckat inslag som vi borde anamma och göra till en del av träffen. Att det är samling på någon bra plats (Max var redan fullparkerat med fula nya bilar i år) där vi kan göra en riktig line-up från början, för att sedan följa en bil som alla vet om vilken det är som är ledarbil. Blev lite kaosartat igår när folk bara började åka helt plötsligt och ingen visste vilken bil som skulle leda. Men Demian fångade in alla med Ockelbobussen, så det blev bra till slut ICQ/ab

213

Alltid kul att träffa gamla bekanta och nya vänner!
Tack till Mix och Jonas alla andra som såg till att genomföra träffen på ett exemplariskt sätt.
Och till Demian för öppet hus och kaffe!

/Herman

Volkmasters Sweden
East Hill Welding
Peace Performance
Nygrens Mekaniska
CSP
JP Motorsport

214

Hej på er, alla underbara VW-tokar!

Jag och Lasse vill med detta uttrycka våra djupaste och mest vördnadsfulla tackfraser till alla er som kom, så, segrade, hjälpte till och såg till att Bad Camber 2011 blev en kanonträff! en helt magisk syn att se en karavan på 40+ folkor rulla in i parken, varje bil innehållande en eller flera träffbesökare med ett leende på läpparna och till slut - sol i blick! Ett extra stort tack riktar vi alla som hjälpte till och särskilt till Peter D och Göran B som outtröttligt jobbade arslet av sig långt in på nattkröken och under söndagen för att få allt att flyta smärtfritt.

Ett jättetack också till våra sponsorer - Volkswagen Transportbilar, Bilmetro, Kaffebönan, Swedol och Svenska Batteripoolen för all er support och hjälp!

(Jag åker till Kanada strax men jag hoppas att vi hinner få upp några bilder, annars får Lasse posta länken till dessa.)

Vi har lärt oss en hel del, upptäckt saker som vi tror vi kan göra bättre och hoppas att Bad Camber 2012 blir ännu bättre. Maila gärna konstruktiv kritik på träffen till [email protected] - vi vill höra vad ni tycker! Största kramarna och hatten av till er alla - tack för att ni är såna härliga människor!

Jonas & Lasse

"Daddy Cool"

215

Som jag sa till dig igår Jonas, grymt bra ordnat! Både jag och frun hade riktigt kul. Massor med gott folk att surra med, ta en och annan öl med, eller varför inte skrika halsen av sig med stereon dönandes på högsta pinne med.

Ser redan fram mot nästa års slag, trotts att lördagens äventyr fortfarande sitter kvar i kroppen  ICQ/ag

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

216

Håller med gänget innan, riktig skön stämning på det hela!

217

Flaggan i topp för en kanonträff!!
Kommer garanteras besökas nästa år igen  ICQ/ag

218

fanns ju tom potential att växa för rätt många besökare och bilar till på det stället! hur många bilar vart det till slut?

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

219

jn skrev:

fanns ju tom potential att växa för rätt många besökare och bilar till på det stället! hur många bilar vart det till slut?

Runt 80 bilar blev det, plus några som stod utanför. Samt totalt runt 230 personer - dock var många av dessa folk som bara var intresserade av bilarna och löste en dagsbiljett för att komma in och titta en stund. Vi är supernöjda!  ICQ/ab

"Daddy Cool"

220

http://www.dt.se/nyheter/borlange/1.371 … l-folkpark  ICQ/af

"Daddy Cool"

221

Var det bara jag som längtade hem precis hela helgen???

Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol

Återkommer med ett stoort tack ikväll!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

222

Tack för en trevlig lördag  ICQ/ab
Hur vart det Lasse vart det någon tjur ridning för dig

Mvh Vidar
Ps hör av er om ni dehöver hjälp nästa gång.

www.bodyforce.se
Bodyforce din kropp vår styrka
Kosttillskott & träningsutrustning.
Gilla oss på faisbok och få 5% på köpet.

223

Skitkul träff som alltid  ICQ/ab
Drog ihop en filmsnutt också  ICQ/ad  http://www.youtube.com/watch?v=7tR4tAk33zM

224

måste bara få flika in! vidars cab! mummelimumma!!! sänk fram och byt fälgar. gärna komplettera med en herrejösses motor. men vilket skick....dräggel!  ICQ/ae

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

225

sa just till frun att nästa år finns en vilja att åka till denna träffen, med min bay.. men då blir det med fru och bägge hundar... så jag får rappa på.. ICQ/ad
ni verkar ha haft det trevligt ..

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(